استان چهارمحال و بختیاری

چاپ کتاب به صورت دیجیتال با کیفیت بالا

چاپ آنلاین کتاب به صورت دیجیتال با کیفیت بالا در  چهارمحال و بختیاری

آیا شما هم به دنبال مرکزی برای چاپ آنلاین کتاب به صورت دیجیتال با کیفیت بالا در  چهارمحال و بختیاری هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ آنلاین کتاب به صورت دیجیتال با کیفیت بالا در  چهارمحال و بختیاری

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ کتاب به صورت دیجیتال

چاپ کتاب به صورت دیجیتال با کیفیت بالا نوعی چاپ است که بر اساس تصاویر دیجیتالی که به طور مستقیم روی زیر لایه‌های مختلف صورت می­گیرد. فایل­های دیجیتالی مانند PDFها یا فایل­های نشر رومیزی می­تواند به طور مستقیم به دستگاه چاپ دیجیتال ارسال شده و روی کاغذ معمولی، کاغذهای مخصوص عکس، پارچه کانواس، فابریک پارچه­‌های مصنوعی، کارت‌­استاک و دیگر موارد چاپ می­‌شود.

دقیقاً مانند چاپگر جوهر افشان یا لیزری که ممکن است در خانه استفاده کنید ، در چاپخانه‌ها از بزرگتر ، دقیق تر و بسیار سریعتر از همین روش چاپ استفاده می شود.

جوهرهای چاپ دیجیتال

جوهرهای چاپ دیجیتال شامل تونر و جوهرهایِ آبی، قرمز، زرد و مشکی به همراه رنگ­‌های نمایش یافته بر روی صفحه نمایش کامپیوتر مانند نارنجی، آبی و سبز و همچنین جوهرهای خشک خاص برای جلوه‌­های متالیک، سفید و شفاف هستند.

مزایای چاپ دیجیتال چیست؟

چاپ کتاب به صورت دیجیتال با کیفیت بالا با سایر روش­های قدیمی چاپ مثل چاپ افست تفاوت دارد. زیرا چاپ دیجیتال به صفحات چاپی احتیاج ندارد. به جای آن انتقال تصویر در دستگاه­‌های چاپ دیجیتال به صورت مستقیم به روی ماده چاپی صورت می­‌گیرد.

۱- سرعت چاپ در این روش به علت حذف مراحل پیش از چاپ ( لیتوگرافی) بسیار بالاست.

۲- هزینه‌های مربوط به چاپ هر صفحه مقداری ثابت است و با افزایش تعداد بدون تغییر باقی می‌ماند.

۳- چاپ دیجیتال قابلیت چاپ برای تمامی سطوح اعم از کاغذ، کنواس،کاغذ عکاسی، فوم برد، بوم، پارچه، چوب، شیشه و سنگ را دارد.

۴- در این تکنولوژی به علت عدم استفاده از پلیت امکان شخصی‌سازی اطلاعات در هر نوبت از چاپ وجود داشته و شما می‌توانید در حین فرآیند چاپ برخی اطلاعات را به آسانی تغییر دهید.

۵- با توجه به این که کار با دستگاه دیجیتال نیاز به تبحر خاصی ندارد و بیشتر فرآیند چاپ در این روش به صورت سیستمی صورت می‌گیرد.بنابراین با استفاده از نیروی کار کمتری انجام می‌شود.

میزان مصرف کاغذ در این روش بسیار پایین بوده و در نتیجه چاپ دیجیتال روشی مفید برای صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش ضایعات کاغذی است.

معایب چاپ دیجیتال چیست ؟

در حالی که چاپ دیجیتال دارای مزایای جذاب بسیاری است ، اما باید معایب زیر را نیز در نظر گرفت:

۱- گزینه های متریالی که می توانید روی آنها چاپ کنید به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

۲- در حالی که پیشرفت زیادی حاصل شده است ، کارهای چاپ دیجیتال نمی‌توانند مطابقت دقیق رنگی ایجاد کنند. جایی که افست از مرکب های خاص مخلوط شده استفاده می کند و مطابقت نزدیکتر ایجاد می کند.

۳- کیفیت و وضوح چاپ دیجیتال کمی کمتر از چاپ افست است.

۴- مشاغل با حجم زیاد هزینه بیشتری دارند.

کاربردهای چاپ دیجیتال

چاپ کتاب به صورت دیجیتال با کیفیت بالا یا چاپ شخصی سازی شده قابلیت چاپ انواع کتاب، سربرگ، کاتالوگ، سررسید،.آلبوم، تراکت و کارت ویزیت را در انواع کاغذ و ابعاد متفاوتی داشته و میتواند با سرعت بیشتر و در زمان کوتاه تری نسبت به سایر روش‌های چاپ این محصولات را چاپ کرده و در اختیارتان قرار دهد.

هزینه چاپ دیجیتال کتاب بر اساس چه عواملی تعیین می‌شود؟

هزینه چاپ دیجیتال کتاب بر اساس نوع کاغذ مصرفی، وزن کاغذ، تیراژ چاپ و رنگی بودن یا سیاه و سفید بودن آن تعیین می‌شود. بنابراین استفاده از کاغذهای سنگین، تیراژ بالا و رنگی بودن کتاب سبب افزایش قیمت هزینه‌های چاپ دیجیتال خواهد شد.

خدمات

انتشارات چاپ و نشر سلام در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی سفارشات مشتریان خود را به سرتاسر کشور ارسال می‌کند. این شرکت محیطی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. تا مشتریان بتوانند بسته به شرایط و سلیقه خودشان، از بین بهترین طرح هایی که به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده میشود.طرح خود را انتخاب کنند و درخواست چاپ نمایند. همچنین این شرکت تضمین کیفیت و قیمت پایین خود را نیز میدهد.که این به نوبه خود در دنیای امروز بی‌نظیر است.

چاپ کتاب دیجیتال
چاپ کتاب دیجیتال

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش