استان قم

چاپ انواع جعبه لازانیا با کیفیت بالا- طراحی و تولید

چاپ آنلاین جعبه لازانیا با کیفیت بالا- طراحی و تولید در قم

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ انواع جعبه لازانیا با کیفیت بالا- طراحی و تولید در قم هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ آنلاین جعبه لازانیا با کیفیت بالا- طراحی و تولید در قم

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ انواع جعبه لازانیا

لازانیا یکی از فرآورده های غذایی محبوب در دنیاست  لازانیا را می‌توان قبل از بسته بندی برای مدت کوتاهی در مخازن چندان ویژه جعبه‌ها و یا ظروف مخصوص نگهداری کرد. که بایستی ابتدا بسته بندی شده و سپس ذخیره گردند یعنی این فراورده‌ها را بدون بسته بندی نمیتوان ذخیره کرد. لازانیا را در کارتن‌های ۲۵۰ تا ۵۰۰ گرمی و یا در جعبه‌های مقوایی ۱۰-۵ کیلوگرمی بسته بندی می‌شوند که به این شکل حمل و نقل و ذخیره آنها به آسانی امکانپذیر می‌باشد.چاپ انواع جعبه لازانیا با کیفیت بالا- طراحی و تولیدط

انواع بسته بندی مقوایی لازانیا

بسته بندی های مقوایی برتری‌های زیادی نسبت به بسته بندی های پلاستیکی دارند. این جعبه‌ها قابل بازیافت هستند و برای دوستداران محیط زیست بسیار جذاب می باشند. برای انتخاب جنس بسته بندی باید دقت شود که بسته بندی بهداشتی باشد و کیفیت محصول را حفظ کند.
مهم ترین مزیت این بسته بندی ها خاص بودن آن ها است که نظر مشتری را جلب می کند و در بین ده ها برند ماکارونی با بسته بندی پلاستیکی، بسته بندی جعبه ای بسیار جذاب است.

سفارش جعبه لازانیا با چاپ اختصاصی

برای اطلاع از قیمت و جزئیات بسته بندی و جعبه لازانیا می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طراحان مجرب بسته بندی تاپ پک بسته بندی محصول شما را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می کنند. بسته بندی های تاپ پک متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می دهند.

تکنیک‌های چاپ

  • استفاده از رنگ های اسپات پنتون و متالیک
  • تولید رنگ های خاص
  • ایجاد افکت های هایبرید

جذابیت های بصری خصوصا در سگمنت مواد غذایی در راستای تحریک ذائقه مشتریان بسیار حائز اهمیت است. چاپ شارپ و شفاف در اثر تکنیک های خاص چاپی ایجاد می شود و یکی از عوامل مهم در جذابیت بصری در راستای جذب ذائقه مشتری می باشد.

واحد چاپ و تبلیغات سلام، با ارائه خدمات خلاقانه و جدید در زمینه بسته بندی لازانیا ، افتخار دارد خدمتگذار شما تولیدکنندگان محترم بوده و تحولی شگرف در صنعت چاپ و بسته بندی ایجاد نماید.

چاپ جعبه لازانیا
چاپ جعبه لازانیا

 

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش