رضوان شهر

چاپ جعبه فست فود در انواع مختلف همراه با طراحی

چاپ جعبه فست فود در انواع مختلف همراه با طراحی در رضوان شهر

واحد تبلیغات سلام چاپ جعبه فست فود در انواع مختلف همراه با طراحی و تولید با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام می‌دهد. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید جعبه‌ای با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ جعبه فست فود در انواع مختلف همراه با طراحی در رضوان شهر

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ جعبه فست فود

امروزه غذاهای فست فودی بخشی جداناپذیر از زندگی مدرن و شهری ما را تشکیل می‌دهد.که با توجه به اینکه این غذاها خیلی سریع آماده می‌شوند. بسیار مورد استقبال مردم بخصوص نسل جوان قرار گرفته‌اند. از این رو با توجه به گسترش روز افزون رستوران‌های فست فود در سراسر دنیا، توجه به بسته بندی و جعبه‌های این دسته از محصولات بیش از پیش مورد توجه صاحبان این کسب و کارها قرار گرفته است.بخصوص که بررسی های علمی جدید نشان می‌دهند.که زیبایی ها و تجربه های بصری هنگام صرف غذا باعث لذت دو چندان از غذا می شود.

از این رو چاپ و تبلیغات سلام با استفاده از کاغذهای کرافت، تحریر، گلاسه و…. مورد تایید سازمان غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد.اقدام به تولید جعبه فست فود آماده و اختصاصی از جمله.جعبه پیتزا در سایز های مختلف، جعبه همبرگر، سیب زمینی، سوخاری و جعبه ساندویچ و … می‌نماید. قیمت ارزان و استحکام بالا و گرم نگاه داشتن پیتزا یکی از مهمترین عوامل در طراحی جعبه پیتزا می‌باشد.

چاپ

یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب یک جعبه مناسب، کیفیت نوع چاپ و بسته‌بندی آن است.

اما اگر مایل به خرید محصولی ارزان هستید، پیشنهاد ما چاپ فلکسو یا سیلک می باشد که نسبت به چاپ افست، ارزان قیمت تر و کیفیت نسبتا پایین‌تری می باشد.همچنین سلفن مات و براق و برجسته و طلاکوب و نقره کوب نیز بر روی آن انجام می‌شود.

 قیمت آن هم به عوامل مختلفی وابسته است.که عبارتند از: ابعاد جعبه، جنس مقوا، نوع چاپ،ت عداد سفارش، مدل جعبه

مدل ها و ابعاد هم به صورت درب هلالی، درب قفلی، درب از بالا، کشویی، دسته دار، صدفی (مک دونالدی)، دو تکه، سفره ای، شش ضلعی

چاپ افست

از مزایای چاپ افست می‌توان به کیفیت بالای آن در چاپ و تمیزی بالای آن و همین طور هزینه مناسب‌تر آن نسبت به سایر روش های چاپ اشاره کرد. زیرا در این نوع چاپ جزئیات با دقت تمام و بصورت تک رنگ تا چهار رنگ ترکیبی چاپ می‌شود و امروزه بیشتر از این نوع چاپ استفاده می‌شود.

سیلک یا شابلونی

جهت تولید جعبه پیتزا روش دیگر چاپ سیلک یا شابلونی می‌باشد  در این نوع چاپ جزئیات با دقت کمتر و بصورت تک رنگ یا ۲ رنگ مجزا چاپ می‌شود و در اکثر موارد چاپ فقط بر روی درب جعبه انجام می‌شود و نسبت به چاپ افست از کیفیت به مراتب کمتری برخوردار است.

جنس جعبه

جعبه پیتزا با جنس های مختلفی تولید می شود که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند در ادامه در مورد هر کدام توضیح می دهیم.

ایفلوت

 ایفلوت از جنس ورق سه لا تولید میشود که دارای نشانه استاندارد و سیب سلامت میباشد و قابلیت تولید در همه سایز ها به ویژه سایز های بزرگ و خارج از عرف را دارد

بنابراین شما هیچ گونه محدودیتی از نظر اندازه و طرح مورد نظر خود جهت سفارش این نوع جعبه پیتزا ندارید.

به طور کلی این نوع جنس از استحکام بالایی برخوردار است ولی امکان چاپ افست بصورت مستقیم بر روی آن وجود ندارد و عموما بصورت چاپ تک رنگ یا دو رنگ و گاهی بصورت لمینتی تولید و عرضه میگردد.

همچنین لازم به یاد آوری است که جعبه ایفلوت قیمت بالاتری نسبت به سایر جنس ها دارد و به طور کلی چاپ های لمینیتی تمام رنگی نسبت به چاپ های تک رنگ و دو رنگ قیمت بالاتری دارند. اگر مشتریان شما خاص بوده و قصد دارید.با بسته بندی مجلل‌تری به آن‌ها ارائه دهید.قطعا این گزینه ایده‌آل‌تر از بقیه می‌باشد.

مقوای دوبلکس بهداشتی

جعبه با مقوای بهداشتی ارزانترین نوع جعبه میباشد که از مقوای ۴۵۰ الی ۵۵۰ گرم تولید میشود و دارای مهر استاندارد و سیب سلامت می‌باشد.

این جنس قابلیت چاپ مستقیم افست تا ۴ رنگ را دارد و از نظر چاپ نیز کیفیت بالایی دارد و برای تیراژ های بالا قیمتی مقرون به صرفه نسبت به سایر انواع جنس ها دارد. به این ترتیب این نوع جعبه بسته بندی، اقتصادی‌تر بوده.و جهت ارائه خدمات با کیفیت بالا اما قیمت مناسب، پیشنهاد خوبی می‌باشد.

جعبه پیتزا

جعبه پیتزا یکی از انواع پر کاربرد بسته بندی فست فود می‌باشد.که جهت حمل پیتزا درب منزل مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

شکل و اندازه جعبه‌های پیتزا در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند این محصول در مدل مربعی، شش ضلعی، هشت ضلعی، دو تکه، مثلثی، اسلایسی، پیده، قیفی، پنجره‌ای و هر کدام از مدل‌ها را در ابعاد پیکو ، مینی ، تک نفره ، دو نفره ، خانواده،ایتالیایی تولید می‌گردد.

جعبه ساندویچ

جعبه ساندویچ یکی از انواع بسته‌بندی رایج در فست فودها و کافی شاپ‌ها می باشد. بر اساس انواع ساندویچ، سایز و ابعاد، جعبه‌های متفاوت طراحی می‌شود که علاوه بر ظاهری زیبا محافظ محصول نیز می باشد.

جعبه برگر

همبرگر به علت گرما و رطوبتی که دارد.اگر در ظروف پلاستیکی یا آلومینیومی گذاشته شود.باعث عرق کردن و خمیر شدن نان همبرگر می‌شود.و این امر باعث شده است.که از جعبه های مقوایی جهت حمل آن استفاده شود.تا بخارات و گرما جذب مقوا شود و در عین حال که گرما و کیفیت غذا را حفظ کند از خمیر شدن برگر جلوگیری شود

به منظور حفظ گرما و کیفیت غذا و همچنین حمل آسان میتوان از پاکت فست فود استفاده نمود که بر اساس ابعاد جعبه و تعداد جعبه ای که در آن قرار میگیرد طراحی می شود.

گاهی سیب زمینی سرخ کرده در کنار همبرگر سرو می شود که بجای استفاده از جعبه همبرگر و جعبه سیب زمینی بصورت جدا میتوان هردو را درون یک جعبه قرار داد.

جعبه سوخاری

جعبه سوخاری معمولا برای بسته بندی مرغ سوخاری استفاده می شود.که یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین محصولات می باشد. زیرا اگر بسته بندی به شیوه ای درست انجام نشود.موجب کاهش کیفیت محصول می شود. نکته مهم در این گرم نگه داشتن و خمیر نشدن آن است.

جعبه سیب زمینی

جعبه سیب زمینی سرخ کرده یک پای ثابت همه سفارش‌ها در فست فودها می‌باشد. این مجموعه با توجه به نیاز مشتری جعبه سیب زمینی را در مدل‌های مختلف و ابعاد مختلف تولید می‌کند. به دلیل تشابه سایز، جعبه سیب زمینی سرخ کرده معمولا به عنوان جعبه قارچ سوخاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
نکته مهم در رعایت کردن محفظه هایی برای عبور گرمای آن می‌باشد که اهمیت نوع آن را چندین برابر می کند.

پاکت فست فود

استفاده از پاکت در فست فودها جهت بسته‌بندی فست فود و پک کردن غذا ها بسیار متداول است و در رستوران ها از پاکت رستوران ویژه انواع غذای پرسی بیرون بر استفاده می شود. پاکت‌ها نسبت به سایر بسته‌بندی‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردارند.

جنس پاکت

برای تولید این محصول از جنس کاغذ مختلفی استفاده می‌شود. کاغذ کرافت قهوه ای رنگ ، تحریر و گلاسه و کاغذ مومی پر کاربردترین جنس های مورد استفاده جهت پاکت و ساک دستی می‌باشد. عمدتا جنس کرافت از تحریر و تحریر از گلاسه قیمت پایین تری دارد.

پاکت کرافت از کاغذ کرافت ۷۰ گرم تا ۲۵۰ گرم تولید می شود و قابلیت چاپ تا ۴ رنگ ترکیبی و ۶ رنگ را داراست.این پاکت ها از متداولترین و ارزانترین مدل های پاکت و ساکت دستی مورد استفاده فست فودها و رستوران ها و بوتیک ها می باشد.

خرید از تمام نقاط کشور

مشتریان چاپ و تبلیغات سلام از تمام ایران هستند، شما هم اگر در تهران، شیراز، بندرعباس، یزد، مازندران و گیلان و هر جای ایران هستید می توانید با خیال راحت سفارش دهید.

ویژگی های مهم

عدم استفاده از بسته بندی مناسب میتواند باعث نارضایتی مشتریان و در نتیجه افت فروش شود.به همین علت همواره در صنایع غذایی،.بسته بندی مناسب و جذاب از مهمترین.فاکتورهای فروش می‌باشد

چاپ لوگو اختصاصی فست فود بر روی جعبه‌های شما یک حرکت هوشمندانه است.که باعث شناخته شدن هرچه بیشتر برند شما میشود و این امر یک ضرورت انکار ناپذیر جهت برندسازی میباشد

استفاده مداوم از جعبه‌های با آرم و لوگوی اختصاصی باعث ایجاد حس پیوند بین مشتریان و فست فود شما می شود.

چاپ جعبه فست فود
چاپ جعبه فست فود

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش