چاپ انواع پاکت های کاغذی پزشکی و اداری

چاپ انواع پاکت اسناد رسمی- طراحی

چاپ انواع پاکت اسناد رسمی- طراحی

چاپ پاکت اسناد رسمی

پاکت اسناد رسمی یک محصول تبلیغاتی ویژه بوده که در اصناف و مشاغلی همچون.: دفاتر اسناد رسمی ، دفاتر ازدواج و طلاق وهر سازمانی که به عناوین مختلف اسنادی را به متقاضی ارائه می‌کنند دارای اهمیت و کاربرد می باشد. این نوع پاکت جهت ارائه اسناد به مشتری وحفظ سند برای مدتهای طولانی استفاده می گردد. واحد تبلیغات سلام  چاپ اسناد رسمی را شکل و فرم پاکت سند را با ساخت قالب اختصاصی ، به سلیقه مشتری انجام میدهد. تا از راهی برای افزایش مشتری و بازاریابی محصولات و خدمات شما باشد.چاپ انواع پاکت اسناد رسمی- طراحی

چرا پاکت دفترخانه در بازاریابی اهمیت دارد؟

در دفاتر اسناد رسمی نیز پاکت‌ها و اقلام کاغذی مختلفی مانند سربرگ، ست اداری و انواع پاکت نامه استفاده می‌شود. اما مهم‌ترین پاکت در این دفاتر، پاکت دفترخانه است.که برای نگهداری و قرار دادن قراردادها، اسناد مختلف خودرو و املاک وکالت ‌نامه‌ها استفاده می‌شود. از سوی دیگر هر چقدر که محتوای یک پاکت اهمیت بیشتری داشته باشد، نیاز به پاکتی با مقاومت بیشتر دارد. کیفیت مناسب پاکت دفترخانه همراه با طراحی مناسب و جذاب و مقاومت بالای آن از جمله عواملی است که در جذب مخاطبان به شما تاثیر دارد. همچنین برای بالا بردن کیفیت، بهتر است که طراحی پاکت دفترخانه با سایر اقلام کاغذی مانند ست اداری هماهنگی در طرح و رنگ داشته باشد.

عوامل موثر در قیمت پاکت دفترخانه

برای تعیین قیمت یک پاکت کاغذی عوامل متعددی مانند رنگ، جنس مقوای پاکت، ابعاد پاکت و… تاثیر گذار است. از سوی دیگر نوع چاپ که بر اساس چاپ افست و یا دیجیتال سبب تغییر قیمت خواهد شد.

 با استفاده از چاپ افست می‌توان پاکت در تیراژ بیشتر چاپ کرد و قیمت تمام شده کاهش پیدا می‌کند. اما در چاپ به روش دیجیتال، تیراژ کمتری تولید می‌شود و قیمت پاکت‌ها در نهایت بیشتر خواهد شد.

چاپ طراحی پاکت‌های دفترخانه با کیفیت مناسب و مقاومت بالا، رنگ بندی مناسب و درج اطلاعات به شکل درست  برای جذب مخاطبان با برند کاری خود بسیارلازم و ضروری است.

انواع پاکت دفترخانه

این نوع پاکت در طراحی مختلف و در ابعاد و سایزهای متفاوتی ارائه می‌شود تا بتوان اسناد مختلف را در آن قرار داد.

۱) یکی از انواع پاکت دفترخانه، پاکتی با ابعاد A4 و به صورت تک رنگ است.چاپ انواع پاکت اسناد رسمی- طراحی

۲) پاکت‌های بزرگ که در ابعاد A5 تهیه می‌شوند و در دفاتر اسناد رسمی و دفاتر ثبت ازدواج و طلاق به کار می‌رود.

جنس پاکت نامه‌ها

پاکت نامه‌ با جنس‌های گلاسه، کتان، پاکت کرافت و … قابل‌خرید هستند ولی توجه کنید که اگر می‌خواهید برای کارهای رسمی وادارات نامه‌ای ارسال کنید، بهتر است از پاکت نامه‌های کاغذی با سایز مناسب استفاده کنید.

بررسی و چاپ انواع پاکت نامه 

پاکت نامه گلاسه

کاغذ گلاسه از انواع کاغذهای دو رو است که به منظور برخورداری از سطح صاف و براق بودن، داشتن کیفیت بالا و وزن کمی سنگین‌تر نسبت به کاغذهای معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطح براق و بدون موج این کاغذ باعث شده مقاومت بیشتری در مقایسه با کاغذهای معمولی از خود نشان دهد.

پاکت نامه کتان

کتان به نوعی از کاغذ بافت دار گفته می‌شود که در ساخت برخی از پاکت نامه‌ها از این کاغذ استفاده می‌شود و نسبت به سایر مدل‌ها ضخیم‌‌تر هستند. این نوع کاغذ قابلیت جذب بالای مرکب را دارد و سریعا خشک می‌شود.  

پاکت نامه تحریر

یکی از مزایای کاغذ تحریر، وزن پایین این نوع از کاغذ است که نسبت به دو مدل قبلی از ظرافت بیشتری برخوردار است. وزن این پاکت نامه‌‌ها در گرماژ ۷۰، ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ تولید می‌شود که نوع ۱۲۰ گرمی آن ضخیم‌‌تر و برای مصارف خاص به کار می‌رود.چاپ انواع پاکت اسناد رسمی- طراحی

چاپ پاکت اسناد اداری
چاپ پاکت اسناد اداری

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش