استان گلستان

چاپ رنگی کتاب با کیفیت بالا به همراه تیراژ دلخواه

چاپ آنلاین رنگی کتاب با کیفیت بالا به همراه تیراژ دلخواه در گلستان

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ رنگی کتاب با کیفیت بالا به همراه تیراژ دلخواه در گلستان هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

مرکز آنلاین چاپ رنگی کتاب با کیفیت بالا به همراه تیراژ دلخواه در گلستان

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ رنگی کتاب

به طور کلی فرایند چاپ کتاب به دو حالت امکان پذیر است. چاپ سیاه و سفید و چاپ رنگی. بیشتر فایده چاپ رنگی این است که چشم مخاطب هنگام مطالعه با یکنواختی رو به رو نشده و کمتر خسته می‌شود. و همین موضوع می‌تواند باعث جذابیت کتاب چاپی شما بشود. رنگی بودن کتاب به این موضوع اشاره دارد که برخی تیترها و یا فصل بندی‌ها به صورت رنگی چاپ می‌شوند. و یا تصاویر رنگی در برخی صفحات داخلی کتاب مشاهده می‌گردد.

دستگاه چاپ کتاب رنگی

برای چاپ رنگی می‌توان از هر دو روش چاپ دیجیتال و چاپ افست استفاده کرد. که بین این دو دستگاه و روش چاپ معمولا چاپ دیجیتال محبوبیت بیشتری داشته و کارایی آن نیز بهتر است. لازم است بدانید هزینه‌های مربوط به چاپ افست نسبت به روش دیجیتال کمتر بوده که این برای برخی افراد که در کار خود عجله ندارند، مزیت به حساب بیاید.

تاثیر استفاده از رنگ در چاپ کتاب‌ها 

رنگ‌هایی که در یک کتاب و جلد استفاده می‌شوند یکی از نشانه‌هایی که به زبان خود با کاربر صحبت کرده و پیام‌هایی منتقل می‌کنند. پس بسیار مهم است که برای رنگی چاپ شدن یا نشدن کتاب خود به اندازه کافی تحقیق کنید. ممکن است موضوع کتاب به گونه‌ای باشد که تنها با داشتن یک جلد جذاب کتاب تکمیل بشود. و یا ممکن است کتابی که مشغول به نوشتن آن هستید در حوزه کودک و نوجوان و شامل تصاویر زیاد باشد و در این شرایط هم رنگی چاپ کردن امری اجتناب ناپذیر به نظر می‌رسد.

چاپ تمام رنگی کتاب

منظور از چاپ تمام رنگی این است که کتاب شما در تمام صفحات احتیاج به استفاده از رنگ و تصویر دارد. و اینگونه کتاب‌ها بیشتر در زمینه کتاب‌های داستانی، کتاب‌های کودک و همچنین کتاب‌های مصور و علمی هستند. اما در بعضی شرایط نویسندگان فقط خواهان چاپ رنگی تعداد محدودی صفحه هستند. و برای بقیه صفحات کتاب خود از چاپ سیاه و سفید استفاده می‌کنند که در این حالت هزینه‌های چاپ کتاب نیز معقول‌تر محاسبه خواهد شد.

هزینه چاپ کتاب رنگی

هزینه چاپ رنگی کتاب با کیفیت بالا به همراه تیراژ دلخواه به عوامل متعددی بستگی دارد. و نمی‌توان یک قیمت را به طور کلی برای تمام موارد اعلام کرد. برای روشن‌تر شدن قضیه این طور در نظر بگیرید که تعداد عکس‌های استفاده شده در کتاب، تعداد صفحات، نوع کاغذ کتاب و حتی نوع و روش چاپی که برای کتاب خود انتخاب کرده‌اید. همه و همه در تعیین قیمت و هزینه چاپ رنگی تاثیرگذار خواهند بود. اما به طور کلی هزینه چاپ رنگی از چاپ معمولی و سیاه و سفید بدون شک بیشتر خواهد بود

کاربرد چاپ رنگی در چه مواقعی است؟

چاپ رنگی برای کتاب‌هایی که بیشتر محتوا متنی دارند معمولا توصیه نمی‌شود. این نوع چاپ برای کتاب‌هایی خاص از جمله چاپ کتاب کودک، کتاب‌های عکس دار و مصور و کتاب‌های درسی و علمی و آموزشی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین کتاب‌هایی که از عکس‌های زیادی در آن‌ها استفاده شده است، باید ترجیحاً به صورت رنگی به چاپ برسند. زیرا عکس در حالت سیاه و سفید وضوح کافی نداشته و جزئیات را به خوبی نشان نمی دهد.

چاپ رنگی کتاب‌های خود را به نشرسلام بسپارید!

نشر سلام به عنوان یکی از ناشرهای خوب چند سالی است که خدمات چاپ رنگی کتاب با کیفیت بالا به همراه تیراژ دلخواه و قیمت بسیار مناسب انجام می‌دهد. و همین مزایا باعث شده نویسندگان تازه کار زیادی بتوانند رویای خود را تحقق بخشیده و به عنوان یک نویسنده حرفه‌ای کتاب خود را چاپ کنند. از این رو اگر قصد چاپ رنگی کتاب خود را دارید. انتشارات سلام به شما عزیزان این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی کتاب خود را چاپ کنید. و می‌توانید از طریق شماره تلفن همراه‌های که در سایت، با ما تماس بگیرید.

چاپ رنگی کتاب با کیفیت بالا به همراه تیراژ دلخواه

چاپ رنگی کتاب با کیفیت بالا
چاپ رنگی کتاب با کیفیت بالا

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش