استان اردبیل

 چاپ زندگینامه خود در قالب کتاب

 چاپ آنلاین زندگینامه خود در قالب کتاب در اردبیل

آیا شما هم به دنبال مرکزی برای  چاپ آنلاین زندگینامه خود در قالب کتاب در اردبیل هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

 چاپ آنلاین زندگینامه خود در قالب کتاب در اردبیل

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

 چاپ زندگینامه خود در قالب کتاب

زندگینامه مجموعه وقایعی است که در طول زمان برای انسان‌های روی کره زمین اتفاق افتاده‌است. زندگی نامه، داستان زندگی یک فرد واقعی است که توسط خود شخص یا فرد دیگری است،که می تواند یک صفحه یا چند کتاب طولانی رویدادهای زندگی یک فرد را بررسی و بدنبال یافتن معناها در آنهاست.چاپ زندگینامه خود در قالب کتاب

زندگینامه تجربه‌های زندگی و سرگذشتش را بی‌واسطه می‌گوید. معمولا با خواندن بخشی از چالش‌ها و رازهای زندگی هر فرد آشنا می‌شویم. زندگینامه را به شکل یک روایت درآورید. روایت یک داستان است، زندگینامه باید مثل یک داستان جاری باشد تا بتواند مخاطب را به اتفاقات و دلائل آنها جذب کند.

طراحی

جذابیت کتابتان، میزان فروش کتابتان و هر آنچه که فکر کنید به طراحی جلد کتاب شما وابسته است! طراحی جلد کتاب اهمیت بسیار زیادی دارد پس سعی کنید در این مورد سخت‌گیر و سخت‌پسند باشید و همیشه با بهترین طراحی که می‌توانید همکاری کنید. این قسمت از مراحل چاپ کتاب را به‌شدت جدی بگیرید!

همان‌ طوری که در گذشته بیان شد، مخاطب کتاب شما عامل تأثیرگذاری در محتوا و همین طور در صفحه‌آرایی و طراحی شما است. در طراحی کتابتان باید به این دقت داشته باشید که مخاطب شما در چه رنج سنی قرار دارد؟ مخاطب شما چه کسانی هستند؟ چند درصد از مخاطبین شما مرد و چند درصد زن هستند؟ پاسخ دادن به این سؤالات باعث می‌شود که دید کلی و خوبی نسبت به انتقال پیام به مخاطب خود داشته باشید.

تیراژه چاپ

برای چاپ کتاب زندگی نامه خود در ابتدا تیراژ پایین را انتخاب کنید. از سوی دیگر نیز این مسئله می‌تواند در کاهش هزینه‌های چاپ کتاب به شما کمک بسیاری نماید. زیرا کتاب‌هایی که در تیراژ بالایی به چاپ می‌رسند از هزینه چاپ بیشتری نسبت به تیراژ پایین برخوردار هستند. پس به طور کلی اگر بازخورد عالی چاپ کتاب خود، و هزینه چاپ کتاب از اهمیت برخوردار است. می‌توانید برای چاپ کتاب زندگی نامه خود در تیراژ پایین به مؤسسه چاپ و نشر سلام مراجعه نمایید. تا با هزینه‌ای مناسب کتابی عالی به چاپ رسانید. یکی از بهترین انتشاراتی که می‌توانید برای چاپ کتاب زندگی نامه به آن مراجعه کنید.

خدمات

مؤسسه چاپ و نشر سلام است. این انتشاراتی با ارائه خدمات کامل چاپ کتاب، به نویسندگان این امتیاز را می‌دهد تا بدون هیچ دردسری، و در زمان کوتاه اقدام به چاپ کتاب مورد نظر خود نمایند.

چاپ زندگینامه خود
چاپ زندگینامه خود

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش