استان فارس

چاپ جعبه فست و فود- با بهترین طراحی و کیفیت بالا

چاپ آنلاین جعبه فست و فود- با بهترین طراحی و کیفیت بالا در فارس

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ جعبه فست و فود- با بهترین طراحی و کیفیت بالا در فارس هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ آنلاین جعبه فست و فود- با بهترین طراحی و کیفیت بالا در فارس

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ و طراحی جعبه فست و فود

در فضای پر رقابت فست فودها، علاوه بر کیفیت و سرعت تهیه‌ی محصول، سرعت ارسال و کیفیت محصول در هنگام تحویل به مصرف کنندگان نیز اهمیت ویژه ای دارد.

علاوه بر آن، بسته بندی فست فود به عنوان ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات انواع رستوران، فست فود و کسب و کارهای پذیرایی است. چرا که از طریق جعبه‌های خاص و خلاقانه می‌توان تأثیر به سزایی بر مشتریان گذاشته و خاطره‌ی مثبتی را برای آنها به ارمغان آورد. خلاقیت و نوآوری در بسته بندی فست فود منجر به برنده شدن شما در بازار پر رقابت این محصولات می‌شود.

ویژگی‌های جعبه

محصولات فست فود عموماً گرم هستند. بنابراین بسته بندی جعبه فست فود باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر نگهداری آن در دمای مطلوب در مدت زمانی مشخص، کیفیت آن را نیز حفظ کرده و از له شدگی محصولات (مانند پیتزا، همبرگر، انواع ساندویچ، سوخاری، سیب زمینی و غذاهای رستورانی بیرون بر) جلوگیری کند.

همچنین، یکی دیگر از مواردی که از جمله دغدغه های مراکز ارائه دهنده محصولات غذایی بیرون بر است. تأثیر بوی جعبه فست فود بر محتوایات غذایی داخل آن است. که این امر باید در انتخاب مواد مورد استفاده در جعبه ی این نوع محصولات در نظر گرفته شود.

مواد چاپ جعبه فست فود

انتخاب مواد مورد استفاده در چاپ و بسته بندی، اولین قدم در طراحی بسته بندی فست فود است. در انتخاب مواد بسته بندی باید به ملاحظات بهداشتی، محیط زیستی و امکان بازیافت آن توجه داشت.

از جمله مواد مناسب برای بسته بندی این نوع محصولات، می‌توان الیاف سلولزی مانند کاغذ و مقوا اشاره کرد. استفاده از کاغذ و مقوا در جعبه‌ی فست فود، علاوه بر داشتن استحکام لازم و حفظ کیفیت محتویات جعبه، امکان چاپ را نیز بر روی جعبه فراهم می‌کند. بنابراین، چاپ اختصاصی بسته بندی فست فود می‌تواند علاوه بر حفاظت از مواد غذایی در مقابل هوا و عوامل خارجی، فراهم آوردن قدرت و دوام در حمل و نقل، بهداشت و پاکیزگی مواد غذایی می‌باشد.

انواع جعبه فست فود

انواع جعبه فست فود در شکل‌های مختلف، با درخواست مشتری در سایز کوچک ، متوسط و بزرگ طراحی و تولید می‌شود. که نیاز به یک بسته بندی کاملا بهداشتی دارند. نوع ورق مقوایی استفاده شده در این مدل از جعبه فست فود از نوع ایندر برد با گرماژ مختلف بوده است .

واحد چاپ و تبلیغات سلام توانایی طراحی و تولید انواع جعبه فست فود با شکل‌های مختلف و انواع جعبه سوخاری سفره‌ای ، مربعی و … در سایزهای گوناگون را دارد . با توجه به وزن اغذیه‌های در تولید این جعبه‌ها از مقوا با گرماژ بالا استفاده می‌شود. که با توجه به سرعت کار در تولید این مدل اغذیه و نوع باز شدن و جمع کردن این جعبه‌ها در کمترین زمان امکان پذیر می‌باشد .
جعبه فست فود انواع مختلفی دارد . از جعبه پیتزا نیم متری گرفته تا جعبه پیتزای مینی ، جعبه اسنک ، جعبه همبرگر، انواع لیوان و جعبه برای سیب زمینی و کنتاکی و جعبه ساندویچ و …

طراحی و تولید کننده انواع مختلف جعبه فست فود

اولین نکته‌ای که در طراحی جعبه فست فود باید به آن توجه شود. برخورداری از استحکام بالای مقوا و جعبه می‌باشد . اگر جعبه غذا استحکام لازم را نداشته باشد باعث آسیب رسیدن به محتویات درون بسته می‌شود .
بسته بندی مواد غذایی باید به گونه‌ای باشد. که با خود محصول همخوانی داشته و برای زمان استفاده آسان و سریع بتوان آن را خارج کرد . نکته‌ای که در طراحی جعبه مهم است بهداشتی بودن آن است. تا قسمت‌های چاپ شده رابطه مستقیم با غذا نداشته باشند.

چاپ جعبه فست و فود- با بهترین طراحی و کیفیت بالا

جعبه فست فود
جعبه فست فود

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش