جعبه شیرینی و گزچاپ وبسته بندی وتبلیغات

طراحی و تولید جعبه گز-مقوا بهداشتی

طراحی و تولید جعبه گز-مقوا بهداشتی

آیا می‌دانستید بسته بندی بیشترین تاثیر را در فروش دارد؟ بسته بندی خلاقانه به همراه چاپ شکیل می‌تواند بالاترین اهمیت در جهت فروش را به خود اختصاص دهد. در نظر داشته باشید منطقه عرضه کالا و محصول با نوع شکل بسته بندی و چاپ باید همخوانی داشته باشد. یعنی نسبت به فرهنگ یک منطقه و یا موضوعاتی از قبیل می‌تواند. بهانه‌ای برای نوع طراحی محصول خود خلق کنید. که هم یکتا و منحصر بفرد باشد و موارد گفته شده را رعایت کرده باشد.

جعبه گز:

گز یکی از محصولات ارزشمندی است. که از گذشته تا کنون به عنوان بهترین سوغات شهر اصفهان , کرمان ، یزد و چهار محال بختیاری به عنوان محصول صادراتی و هم داخلی شناخته شده است. 
گز در انواع مختلف گز آردی، لقمه‌ایی، شکلاتی، سوهان گزی و … می‌باشد . طراحی و تولید جعبه گز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. جعبه مخصوص گز باید به گونه‌ای طراحی و تولید شود. که در مجاورت هوا و رطوبت قرار نگیرند. و جعبه‌هایی با خاصیت ضد آب بودن و جلوگیری از رطوبت و مقاومت بالا به منظور برای راحتی در حمل و نقل و جلوگیری از صدمات احتمالی.

طراحی و تولید جعبه گز :

طراحی و تولید جعبه گز باید ضد رطوبت باشد. تا محصولات از رطوبت و فاسد شدن در امان نگه بمانند، برای داشتن این ویژگی باید از کرافت سنگین در ترکیب بسته بندی استفاده شود. برای ساخت جعبه گز با استفاده از چاپ فلکسو و رویه‌ی سفید به صورت سه لایه طراحی و تولید می‌شود . بسته بندی این نوع محصولات خشکبار با رویه‌ی سفید مناسب‌تر می‌باشد و بیشتر جهت صادرات و مورد توجه مشتریان قرار می‌گیرند .
شرکت گز کرمانی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان این محصول ، پیشرو در نوآوری و به روز کردن جعبه محصولات خود می‌باشد ، ما توانسته‌ایم با ایده‌ها و نوآوری‌های خلاقانه خود، جعبه‌های خاص و زیبا برای این مجموعه طراحی و تولید نماییم .
موسسه چاپ و تبلیغات سلام در این صنعت اقدام به طراحی و تولید خلاقانه جعبه هاردباکس مخصوص گز با ساختارهای متفاوت درب و کفی برای این نوع محصولات با ارزش کرده است، جعبه سخت علاوه بر زیباتر کردن و جشمگیر شدن محصول، مقاوم در برابر فشار و ضربه نیز می‌باشد.

چاپ اختصاصی جعبه گز و انواع خدمات پس از چاپ خشکبار :

 

پس از طراحی و تولید نوبت به چاپ جعبه میرسد . چاپ اختصاصی توسط انواع دستگاه‌های مدرن انجام می‌شود . چاپ جعبه گز به صورت افست تا ۶ رنگ انجام می‌شود و انواع خدمات پس از چاپ برروی جعبه قابل اجرا می‌باشد . خدمات پس از چاپ شامل طلاکوب , سلفون و یووی است. طلاکوب نقش بسیار مهمی در زیبایی جعبه دارد شما می‌توانید لوگو یا هر قسمت دیگری از جعبه را طلاکوب کنید, طلاکوب کردن لوگو باعث می‌شود تا امکان اصیل بودن برند و محصول شما حفظ شود. سلفون معمولا به دو صورت براق و مات وجود دارد که باعث میشود جعبه شما ظاهر زیباتری پیدا کند و تا حدودی باعث مقاومت بیشتر جعبه میشود و یووی به صورت یک پوشش براق بر روی جعبه قرار میگیرد که علاوه بر زیبایی باعث مقاومت جعبه در محیط های مرطوب نیز میگردد .

چاپ اختصاصی توسط انواع دستگاه های مدرن و انجام خدمات پس از چاپ شامل طلاکوب , سلفون و یووی و …

طراحی جعبه گز

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش