نطنز

چاپ جعبه پیراهن در انواع مختلف-طراحی و تولید

چاپ جعبه پیراهن در انواع مختلف-طراحی و تولید به صورت آنلاین در شهر نطنز

واحد تبلیغات سلام  چاپ جعبه پیراهن در انواع مختلف-طراحی و تولید می‌کند و با کمک طراحان باتجربه بهترین نمونه‌ها را برای شما همراهان تولید نماید. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید جعبه‌ای با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ جعبه پیراهن در انواع مختلف – طراحی و تولید با کیفیت بالا به صورت آنلاین در شهر نطنز

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

جعبه پیراهن

جعبه‌های پیراهن قابل طراحی و تولید در اندازه و ابعاد مختلف می‌باشند.که معمولا این جعبه‌ها برای انواع ست‌های مردانه و یا کفش و انبار کردن آنها نیز استفاده می‌شود. اگر شما  یک فروشگاه پوشاک دارید صد در صد بسته بندی پوشاک شما در دید مشتری واقعا تاثیر زیادی خواهد داشت و در فروش پوشاک خیلی تاثیر دارد و یک بسته بندی خوب برای جلوگیری از آسیب دیدن محصولات در هنگام حمل و نقل و انبار نیز استفاده میشود. جعبه‌های مقوایی ظاهری شکیل دارند و باعث جذب بیشتر مشتری به انتخاب محصول می‌‎شوند.

چاپ

چاپ جعبه با درخواست خود مشتری انجام می‌شود که به صورت تک،دو،سه،و چهار رنگ انجام می‌شود البته لازم به ذکر است که در چاپ چهار رنگ شما می‌توانید در یک چاپ از تمام رنگ ها استفاده کنید و محدودیت رنگ در چاپ نداریم.

مدل های مختلف جعبه پیراهن

  • جعبه کشویی
  • جعبه کیبوردی
  • جعبه درب از بالا

تمام مدل‌های جعبه پیراهن با مقوای پشت طوسی ، مقوای ایندربرد ، مقوای گلاسه و کرافت تولید می‌شوند.

سایزهای مختلفی برای بسته بندی پیراهن موجود است که مطابق با محصول شما قابل ساخت می‌باشد.

برند خود را در ذهن مشتری ثبت کنید

با چاپ لوگو اختصاصی‌تان بر روی جعبه محصولات ، تصویر برند خود را در ذهن مشتریانتان ثبت کنید.این کار باعث می‎‌شود در فروشگاه‌های بزرگ که معمولا برندهای زیادی از هر محصول موجود است، مشتریان برند شما را، به راحتی در میان انبوهی از محصولات پیدا می‌کنند.

بیشترین سهم در دیده شدن و فروش این جعبه ها، چاپ مطلوب آنهاست. هر چه چاپ، زیبایی و رنگ آمیزی شکیلی داشته باشد، سیل عظیمی از متقاضیان به سمت کالا و محصول شما روی خواهند آورد. از دیگر اثرات چاپ در این نوع جعبه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماندگاری در ذهن
  • اعتبار شرکت سازنده
  • افزایش فروش

قیمت جعبه پیراهن

هزینه جعبه های پیراهن را عواملی مثل ابعاد، تیراژ، نوع مقوا و از این قبیل موارد تعیین میکند که هرچه تیراژ بالایی را سفارش دهید، هزینه کمتر خواهد شد.

توجههر اندازه که شما هزینه بیشتری را صرف طرح و چاپ جعبه خود کنید، به فروش بیشتری نیز خواهید رسید که نتیجه آن سود آوری برای برند خودتان می‌باشد.

جعبه پیراهن
جعبه پیراهن

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش