استان گیلان

چاپ جعبه خرما با طراحی اختصاصی و بالاترین کیفیت

چاپ آنلاین جعبه خرما با طراحی اختصاصی و بالاترین کیفیت در گیلان

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ جعبه خرما با طراحی اختصاصی و بالاترین کیفیت در گیلان هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ آنلاین جعبه خرما با طراحی اختصاصی و بالاترین کیفیت در گیلان

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

 

چاپ جعبه خرما با طراحی اختصاصی و بالاترین کیفیت

چاپ جعبه خرما با طراحی اختصاصی و بالاترین کیفیت به عنوان یکی از پر طرفدارترین تولیدات واحد چاپ و تبلیغات سلام، سالهاست مورد استقبال تاجران خرما و صاحبان نخلستان ها می‌باشد.

انواع دیگر جعبه های تبلیغاتی خرما و کارتن خرما در بسته بندی های خلاقانه نیز تولید می شوند. که نیاز به طراحی زیبا و اختصاصی در قالب و طرح دارد .

 انواع مختلف چاپ جعبه خرما و مواد اولیه مورد استفاده برای بسته بندی این محصول در بازارهای جهانی کاملاً متفاوت بوده و تحت تأثیر پارامترهای مختلف قرار می گیرند. اما به طور کلی، بسته بندی خرما در سه دسته کلی به شرح زیر است:

  1. بسته بندی فله ای خرما
  2. بسته بندی صادراتی خرما
  3. بسته بندی جعبه جزئی

مراحل سفارش و تولید بسته بندی خرما :

برای طراحی و تولید انواع کارتن و جعبه خرمای اختصاصی ، می‌توانید طول , عرض و ارتفاع بسته بندی مورد نظر خود را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید. و پس از مشخص شدن ابعاد جعبه مورد نظر، باید تعداد قرار گیری هر جعبه در یک کارتن را مشخص کنید. با این کار ابعاد کارتن خرما هم به همین سادگی مشخص می‌گردد. سپس در خصوص طرح مورد نظر خود ، اگر نمونه یا ایده خاصی را مد نظر دارید. می‌توانید از کارشناسان ما بخواهد تا آن را در نظر بگیرند. در غیر این صورت می‌تواند طراحی را به واحد طراحی و تولید کننده ما واگذار کنید.

 در واحد طراحی پس از دریافت اطلاعات اولیه طرح از مشتری ، طراح نمونه اولیه را طراحی کرده و با هماهنگی مشتری و اعمال تغییرات مورد نیاز در صورت لزوم و پس از تایید مشتری ، طرح نهایی برای چاپ به واحد چاپخانه ارسال می‌شود . پس از پایان تولید با هماهنگی مشتری و در صورت موافقت مشتری سفارشش برای وی ارسال میگردد.

طراحی و چاپ اختصاصی کارتن خرما :

برای طراحی و چاپ اختصاصی روی جعبه و کارتن خرما ، چه برای بازار های داخلی و چه صادراتی ، نیاز به طرح و نمونه های خاص و نوع چاپ و بسته بندی محصول مورد نظر میباشد تا چاپ و بسته بندی محصولات را با رضایت کامل بتوانیم به مشتری ارائه دهیم . شما میتوانید با چاپ لوگو و برند خود بر روی انواع جعبه و کارتن های , محصولات خود را اختصاصی کرده و این کار باعث جهانی شدن نام برند و شرکت شما با صادر کردن انواع بسته بندی ها و کارتن های خرما به تمامی نقاط دنیا میشود .
ما به شما کمک میکنیم با برندسازی مناسب ، جعبه خرمای زیبا و جذابی را برای مشتریان داخلی و خارجی خود طراحی و چاپ نمایید .

چاپ آنلاین جعبه خرما با طراحی اختصاصی و بالاترین کیفیت در گیلان

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

خدمات ما

به یاد داشته باشید که قیمت جعبه‌های شما در تعداد‌های بالاتر، بسیار مناسب خواهد بود. اما اگر در ابتدای کار هستید و قصد امتحان بازار را دارید. باید هزینه‌های اولیه تولید جعبه مانند طراحی گرافیک، لیتوگرافی و قالب را در نظر داشته باشید. بدیهی است در تمدید چاپ جعبه و سفارش‌های آتی شما این هزینه‌ها را پرداخت نخواهید کرد.

چاپ جعبه خرما
چاپ جعبه خرما

 

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش