استان تهران

چاپ جعبه تسمه – طراحی و تولید با کمترین هزینه

چاپ آنلاین جعبه تسمه - طراحی و تولید با کمترین هزینه در تهران

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ آنلاین جعبه تسمه – طراحی و تولید با کمترین هزینه در تهران هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ آنلاین جعبه تسمه – طراحی و تولید با کمترین هزینه در تهران

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ جعبه تسمه – طراحی و تولید

چاپ جعبه تسمه به صورت تک رنگ، دو رنگ، چهاررنگ، پنج رنگ با انواع خدمات پس از چاپ حرفه ای مثل سلفون مات یا براق ، یووی سلیندری و یووی موضعی ، طلاکوب و نقره کوب استفاده کرد.

طراحی و تولید جعبه تسمه

طراحی و تولید جعبه اغلب شامل الگو , لوگو یا برند تولید کننده میباشد.که در تیراژ‌های بالا و همینطور در تعداد کم تولید میکنیم.و برای این کار ما از تیم طراحی متخصص برای تولید انواع جعبه‌های مورد نیاز استفاده میکنیم . در نتیجه پروژه شما با بهترین کیفیت ، در کمترین زمان و با نازل‌ترین قیمت ارائه خواهد شد . طراحی بسته بندی در صنعت جعبه سازی بسیار ضروری است .

انواع مقوا جهت چاپ جعبه

برای چاپ جعبه تسمه بستگی به وزن محصول و ابعاد آن از انواع مقوای پشت طوسی، ایندربرد و تکنیک کارتن لمینت می‌توان استفاده کرد.

با توجه به اهمیتی که در حفظ سلامتی ، ایمنی و طول عمر ماشین‌ آلات مختلف در صنعت حمل و نقل و سایر صنایع دارد. مشتری همیشه به دنبال محصولات و تولیدکنندگان معتبر و مورد اعتماد می‌باشند . این محصولات پس از تولید، نیاز به بسته‌ بندی‌های مناسبی دارند.که ضمن محافظت از کالا ، اعتبار و مورد اطمینان بودن تولید کننده را به مشتری انتقال دهد . برای این منظور، استفاده از مقوا و کارتن درجه یک و با کیفیت برای جعبه تسمه ضروری است . بسته بندی این قطعات باید به گونه ای باشد.که از محصول در برابر ضربه های وارد شده هنگام جا به جایی و حمل و نقل تا حدودی محافظت کند. کیفیت محصول و بسته بندی آن نیز از اهمییت ویژه ای برخوردار است.و  همچنین به معروف شدن برند شما در بازار و شناخت بیشتر مشتری با کالا و یا محصولات شما ، تاثیر می‌گذارد .

چاپ انواع جعبه تسمه

یکی از روش های مرسوم برای تبلیغات ، بسته بندی محصولات با چاپ اختصاصی می‌باشد.که برای تصمیم گیری در مرحله اول از روی شکل و ظاهر محصول می باشد.که با تولید بسته بندی مناسب برای محصولات خود می‌توانیم دید مشتریان را بیشتر به سمت برند و محصول خود جلب کنیم .
برای چاپ جعبه نیاز به وزن محصول و ابعاد آن است . در این نوع محصول بیشتر از انواع مقوای پشت طوسی ، ایندربرد و تکنیک کارتن لمینت می توان استفاده کرد .

از ویژگی های بارز در بسته بندی کارتن لوازم یدکی می توان به چاپ روی بسته اشاره کرد . نوع چاپ با توجه به هزینه تمام شده و با توجه به توجیه پذیری آن می تواند به صورت فلکسو ، سیلک و افست باشد .

مؤسسه چاپ و تبلیغات سلام تولید کننده جعبه تسمه و سایر جعبه و کارتن‌های.محصولات از صفر تا صد بسته‌بندی را به عهده میگیرد . این خدمات شامل عکاسی صنعتی یا عکاسی هنری از محصول ، محاسبه ابعاد ، انتخاب و طراحی قالب جعبه ، طراحی فوم یا منقسم برای داخل جعبه ، طراحی و چاپ جعبه می‌باشد.

چاپ جعبه تسمه
چاپ جعبه تسمه

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش