درسی و کمک درسی

طراحی و چاپ کتب کمک درسی

طراحی و چاپ آنلاین کتب کمک درسی

آیا به دنبال مرکزی برای طراحی و چاپ کتب کمک درسی هستید؟ آیا می خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

مرکز آنلاین طراحی و چاپ کتب کمک درسی 

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

طراحی و چاپ کتب کمک درسی

با توجه به اهمیت کتابهاب مکمل آموزش، طراحی و چاپ کتب کمک درسی، یکی از تخصصهای مهم چاپ و نشر می باشد.

در سال‌های اخیر ناشرانی به‌صورت متمرکز روی طراحی و چاپ کتب کمک درسی اقدام کرده‌اند. در همین راستا، مؤسسه چاپ و نشر سلام نیز همراه با نویسندگان و تلاشگران در این عرصه، کتاب‌های متعددی را به مرحله‌ی انتشار رسانده است. لازم به ذکر است که از صفر تا صد (مشاوره تا چاپ) تولید یک اثر از نویسنده در این مرکز انجام می‌پذیرد.

 

دانش آموزان، والدین و مدرسان توانسته‌اند با انتخاب و به‌کارگیری هرکدام از کتاب‌های موجود در بازار قدم درستی برای انتخاب کتاب‌های تمرین و مکمل ( کمک‌درسی ) در کنار کتاب‌های درسی خود داشته باشند.

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

تا کنون بیش از ۱۰۰۰ عنوان کتاب در این مؤسسه به چاپ و نشر رسیده است و مفتخریم که ما در این عرصه یکی از پیشتازان بوده ایم. 

کتاب کمک درسی فارسی اول دبستان

کتاب کمک درسی آری یا نه؟

وقتی پای صحبت کارشناسان و متخصصان تعلیم و تربیت بنشینیم، با نظرات متفاوتی روبه‌رو می شویم. بسیاری از متخصصان کتب کمک درسی را لازم و حتی ضروری می دانند. در برابر این گروه متخصصین دیگری نه تنها این کتابها را لازم نمی دانند، بلکه آنها را مخل تعلیم صحیح می خوانند.

آموزگاران، معلمان و دبیران به عنوان متخصصین تعلیم و تربیت که علاوه بر تخصص دستی بر آتش این کار خطیر دارند نیز نظراتی متفاوت دارند. برخی کتب کمک درسی را خوب دانسته و حتی آن را به دانش آموزان خود توصیه می نمایند. در مقابل عده‌ای چنین کتبی را تباه کننده‌ی روند آموزش می دانند.

وقتی نظرات مختلف را بررسی می نماییم به نتیجه‌ی جالبی می رسیم. هر دو گروه نظری مشابه دارند. در اصل کتب کمک آموزشی را می توان به سه گروه تقسیم کرد:

۱ـ کتب کمک آموزشی مفید و سازنده: این کتب به روند آموزشی کمک می کنند. موجب تنبلی دانش آموز نشده و او را به یادگیری عمیقتر و دقیقتر می رسانند.

۲ـ کتب کمک اموزشی بی اثر: این کتب فایده‌ی چندانی ندارند. هرچند که ضرر خاصی هم در روند آموزشی ایجاد نمی کنند. کمترین زیان این کتب، تلف کردن وقت و پول است.

۳ـ کتب کمک آموزشی زیان‌آور: این کتابها در روند آموزش اختلال ایجاد می نمایند. برخی با پاسخ دادن به سؤالات، لقمه‌ی آماده را به دهان دانش آموز گذاشته و تفکر او را با مشکل روبه‌رو می نمایند. برخی دیگر سؤالاتی دارند که ربطی به دروس کتب ندارند. دانش اموز پس از فهم کامل درس قادر به پاسخگویی نیست و به همین دلیل به ناامیدی دچار می گردد. برخی با طراحی نادرست، جذابیتی برای دانش اموز ایجاد نمی کنند.

مخالفان با دسته‌ی ۲ و ۳ مخالف هستند و موافقان با دسته اول موافق می باشند.

اهمیت طراحی و چاپ کتب کمک درسی

کتابهای کمک درسی اگر به خوبی نوشته و طراجی و چاپ شوند، کمک مهمی به روند آموزشی می نمایند.

برای اینکه کتابی خوب باشد، باید تمام جنبه ها مورد توجه واقع گردند. برخی از این جنبه ها به نویسنده کتاب مربوط است. نویسنده می باید تسط کامل به مفاد درسی و روشهای کتب درسی داشته باشد. با روشهای تدریس آشنا بوده و عملا در کار تدریس مهارت کسب کرده باشد.

اما توجه نمایید که یک کتاب خوب با طراحی بد، نمی تواند کمک‌کننده باشد. طراحی در کتابهای مخصوص کودکان و نوجوانان اهمیت بالایی دارد. که موجب جذابیت کتاب شده و کودک یا نوجوان را ساعتها به خود مشغول می نمایند. طراحی نامناسب موحب دلزدگی شده و گاهی رقبت دانش آموز را نسبت به درس کاهش می دهد.

چاپ کتب کمک درسی نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. کیفیت پایین چاپ موجی می گردد تا میزان یادگیری کاهش یابد.

به همین دلایل است که ما مؤسسه چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می دهیم.

چرا مرکز سلام را به شما پیشنهاد می دهیم؟

مرکز آنلاین طراحی و چاپ کتب کمک درسی

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۱ـ بهترین طراحی را انجام می دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید.

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش