استان کرمان

طراحی و تولید چاپ آنلاین انواع پاکت‌های کرافت

طراحی و تولید چاپ آنلاین انواع پاکت‌های کرافت در کرمان

آیا به دنبال مرکزی برای طراحی و تولید چاپ آنلاین انواع پاکت‌های کرافت در کرمان هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

طراحی و تولید چاپ آنلاین انواع پاکت‌های کرافت در کرمان

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

طراحی و تولید چاپ انواع پاکت‌های کرافت

پاکت کرافت یکی از بهترین گزینه‌ها برای بسته‌بندی محصولات تولیدی علی‌الخصوص مواد غذای می‌باشد.که امروزه با تنوع زیادی تولید می‌شود. و یک وسیله بسته‌بندی بسیار مقاوم در برابر فشارهای صنعتی و دوستدار محیط زیست است.طراحی و تولید چاپ انواع پاکت‌های کرافت

مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید پاکت بسته‌بندی کاغذی کرافت، همچون دیگر پاکت‌های کاغذی، کاغذ است. منتهی آن چیزی که این نوع پاکت را از بقیه پاکت‌های کاغذی جدا می‌کند، تکنولوژی ساخت و تولید آن است. فرآیندی که برای تولید این پاکت به کار گرفته می‌شود،کرافت بوده که یک فرایند کاملا طبیعی و عاری از هر گونه مواد شیمایی می‌باشد. و به همین دلیل علاوه حفظ سلامت مواد غذایی و عدم انتقال هیچ گونه مواد اضافی به محتویات درون خود، از مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

سفارش چاپ پاکت کرافت

پاکت کاغذی کرافت دارای کاربرد بسیار گسترده‌ای است. تولید کنندگان و صاحبان صنایع گوناگون با استفاده از این نوع پاکت، می‌توانند با صرف هزینه ناچیز محصولات خود را بسته‌بندی کرده و روانه بازار مصرف کنند. چاپ پاکت کرافت یکی از مهم ترین نکاتی بوده که مشتریان در هنگام ثبت سفارش خرید به آن توجهی ویژه نشان می دهند و در طراحی زیبا و قیمت مناسب قابل اجرا خواهد بود.

روند طراحی و ارسال فایل برای چاپ

روند طراحی و ارسال فایل پاکت در گروه هنری چاپ نفیس به ۳ صورت انجام می شود:

  1. طراحی و ارسال فایل توسط شما
  2. جانمایی و استفاده از فایل های آماده مجموعه متناسب با نوشته های شما
  3. طراحی اختصاصی توسط طراحان گروه هنری چاپ سلام

طراحی در مجموعه ما به ۲ صورت انجام می‌شود : طراحی و آماده سازی پاکت یا به صورت انتخابی از قالب‌های از پیش طراحی شده متناسب با شغل و حرفه شما انجام می‌شود و یا به صورت یک طراحی تماما اختصاصی کاملا متناسب با نظر و سلیقه ی شما ، که طبیعتا زمان و انرژی بیشتری از طراح می گیرد.

قیمت چاپ پاکت کرافت

قیمت چاپ روی پاکت کرافت بر اساس تعداد رنگ هایی که در طرح مد نظر شما وجود دارد محاسبه می شود از همین رو برای دریافت قیمت دقیق چاپ و دریافت مشاوره های تکمیلی در این باره کافیست با مشاوران چاپ و نشر سلام تماس حاصل فرمایید و طرح مورد نظر را ارسال نمایید.

طراحی و تولید چاپ انواع پاکت‌های کرافت

چاپ پاکت کرافت
چاپ پاکت کرافت

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش