استان یزد

طراحی، چاپ و تولید انواع نایلون تبلیغاتی با کمترین هزینه

طراحی، چاپ و تولید انواع نایلون تبلیغاتی به صورت آنلاین با کمترین هزینه در یزد

آیا به دنبال مرکزی طراحی، چاپ و تولید انواع نایلون تبلیغاتی با بهترین کیفیت در یزد هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

طراحی، چاپ و تولید انواع نایلون تبلیغاتی به صورت آنلاین در یزد

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

طراحی، چاپ و تولید انواع نایلون تبلیغاتی

امروزه هر فروشگاهی جهت ارائه و فروش محصولات خود نیاز به یک نایلون فروشگاهی دارد که علاوه بر اینکه محصولات فروخته شده را در آن قرار می‌دهد. لوگو و مشخصات فروشگاه خود را بر روی نایلون چاپ کند.طراحی، چاپ و تولید انواع نایلون تبلیغاتی

در اکثر موارد فروشگاه‌هایی که به فکر برند سازی یا افزایش فروش و بازده‌ای هستند از کیسه دسته دار با چاپ اختصاصی استفاده می‌کنند. تا بتوانند اعتماد بیشتری را از مشتری جذب کنند. و از طرفی هم هر مشتری که کیسه تبلیغاتی شما را در دست داشته باشد. در اصل یک بنر تبلیغاتی متحرک در سطح شهر است که باعث برند سازی و تبلیغات شغل شما می‌شود.

از همین رو باید طراحی را انتخاب کنید که در زمینه مورد نیاز شما متخصص باشد. که به اصطلاح به آن طراح کلیشه نایلون و نایلکس و یا دیگر محصولات پلاستیکی می‌گویند. لطفا از طراحی که در این زمینه تجربه کاری نداشته استفاده نکنید زیرا نمی‌توان تمام رنگ‌های موجود در برنامه‌های طراحی را به درستی روی پلاستیک چاپ کرد ، به همین دلیل طراح باید بداند که دقیقا از چه طیف رنگی برای طراحی بهره‌برداری کند.

چاپ نایلون با توجه به تعداد آن به شیوه‌های متفاوتی چاپ می‌شود. چاپ نایلکس بصورت چاپ سیلک و بر روی نایلون‌های فروشگاهی آماده انجام می‌شود. به همین دلیل چاپ نایلـون به این روش بر اساس تعداد انجام می‌‎شود.  

انواع نایلون دسته‌دار

پلاستیک‌های دسته‌دار، دارای نوع‌های گوناگون بسیار زیادی است که بیشتر از لحاظ نوع دسته تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از :

نایلون دسته رکابی

دسته زنبیلی

نایلون دسته موزی 

نایلون دسته تقویت 

نایلون دسته رکابی : این نوع پلاستیک دسته‌دار یکی از پر مصرف‌ترین‌ها محسوب می‌شود که در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و همه ما هر روزه با آن در ارتباط هستیم. دسته این نایلون جدا از بدنه آن نیست و در اصل با بدن متصل و یکی می‌باشد.

نایلون دسته زنبیلی : اکثر مغازه‌های لباس فروشی، بوتیک‌ها و این دسته از مشاغل از پلاستیک‌های دسته بندی یا همان دسته زنبیلی استفاده می‌کنند که دلیل آن هم ظاهر شیک‌تر آن است.

نایلون دسته موزی:پلاستیک دسته موزی به علت شباهتی که با دسته کارتن‌های موز دارد به این نام معروف شده و دسته آن در خود پلاستیک برش خورده و تولید می‌شود. برای نایلون تبلیغاتی داروخانه بیشتر از این نوع استفاده می‌کنند.

نایلون دسته تقویت: نایلون دسته تقویت در اصل همان دسته موزی است اما با این تفاوت که برای مقاومت بیشتر یک لایه نایلون بیشتر روی دسته آن تعبیه می‌شود.

چاپ کیسه پلاستیکی تبلیغاتی

از مهم‌ترین نکات برای دریافت یک بازده‌ای تبلیغاتی عالی چاپ با کیفیت بالا است. زیرا در صورتی که چاپ دارای کیفیت مناسبی نباشد نه تنها باعث تبلیغات نمی‌شود. بلکه باعث سلب اعتماد مشتریان هم می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم نایلون‌های تبلیغاتی چاپ پذیری بالای آن‌هاست. قابلیت چاپ بر روی نایلون‌هایی با ضخامت ۴۰ میکرون و بیشتر این امکان را به مشتری می‌دهد. که هر نوع طرح دلخواه را از تک رنگ تا تصویر به صورت یک رو یا دو رو چاپ روی نایلون‌ها اجرا نماید.

قیمت طراحی نایلون

قیمت طراحی نایلون هیچ قاعده و قانونی ندارد و قیمت گذاری وابسته به تجربه کاری فرد یا برند بودن است. از همین رو به هیچ وجه فکر نکنید. که با هزینه های بالا برای طراحی به شرکت ها و برند های معتبر نمونه طراحی خوبی می‌توانید دریافت کنید.

موسسه چاپ و نشر سلام تمام مراحل طراحی، چاپ و تولید انواع نایلون تبلیغاتی را با کمک بهترین متخصصان برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

نایلون تبلیغاتی
نایلون تبلیغاتی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش