سورمق

چاپ کاتالوگ، پوستر،بروشور و تراکت همراه با طراحی و تولید

چاپ کاتالوگ، پوستر،بروشور و تراکت همراه با طراحی و تولید به صورت آنلاین در شهر سورمق

واحد تبلیغات سلام چاپ کاتالوگ، پوستر،بروشور و تراکت همراه با طراحی و تولید با بهترین کیفیت و با کمک طراحان با تجربه بهترین نمونه‌ها را در اختیار شما قرار میدهد. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد. و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ کاتالوگ، پوستر،بروشور و تراکت همراه با طراحی و تولید به صورت آنلاین در شهر سورمق

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

کاتالوگ

کاتالوگ یکی از مهم ترین شیوه‌ها برای معرفی محصولات جدید محسوب می شود. به طور ساده به تعدادی برگه که معمولا عکس و مشخصات محصول روی آن ها چاپ می شود، سپس به اشکال متفاوتی مانند چسب گرم، منگنه و… صحافی می شود کاتالوگ یا ژورنال می گویند. کاتالوگ ها مانند کتابچه های معرفی محصول هستند که مخصوصا برای جذب مشتریان جدید به کار می روند. جلد کاتالوگ و صفحات داخلی آن می توانند از کاغذهایی با جنس های متفاوت و گرماژ مختلفی چاپ شوند. همچنین امکان سلفون کردن جلد و صفحات داخلی بصورت مجزا وجود دارد. در صفحات کم اکثرا از صحافی منگنه استفاده می شود.و در صفحات زیاد برای حفظ استحکام و زیبایی از صحافی چسب گرم برای چسباندن برگه های چاپ شده استفاده می‌شود.

پوستر

برای پوسترهای تبلیغاتی که برای برندینگ یا شناساندن محصولی خاص یا اعلام تاریخی برای برگزاری کنسرت یا تئاتر بکار می روند از پوستر کاغذی استفاده می شود. پوستر مورد نظر خود را چاپ کنید و در صورتی که می خواهید مقاوت بیشتری در برابر آب باران یا پارگی داشته باشد و مدت زیادی روی دیوار بماند از سلفون یا لمینت برای پوشش آن استفاده کنید. برای تزئین اتاق منزل یا دفتر اداری علاوه بر پوستر کاغذی که هزینه کمی دارد و امکان برش راحت و چسباندن روی هر سطحی را دارد می توانید پوستر خود را به شکل تابلو چاپ کنید بدین صورت که از انواع فوم برد یا چاپ تخته شاسی میتوان استفاده کرد.

بروشور

بروشور نوعی رسانه تبلیغاتی می­ باشد که به صورت چند صفحه ای یا اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم چند لتی است که برای آموزش استفاده از کالا و خدمات از طرف تولید کنندگان و یا کسانی که می‌خواهند جنسی را به مشتری معرفی کنند، تولید و چاپ می‌شود. طراحی بروشور اغلب بر روی راهنمایی بهتر مشتری برای استفاده از کالا مانور می‌دهد و چاپ بروشور اغلب جنبه تبلیغاتی خیلی کمتری نسبت به چاپ کاتالوگ می تواند داشته باشد.متداول ترین ابعاد بروشورها، A4 است که چاپ شده و تا می خورند اما امکان چاپ آن ها در سایز ها و با تعداد لت های مختلف وجود دارد.

تراکت

تراکت یکی از روش‌های تبلیغاتی است.که برای جلب توجه مشتریان به خدمات و یا محصول یا رویداد خاصی چاپ شده و اغلب در فضای عمومی توزیع می‌شود. چاپ تراکت در سایزهای متنوع و در جنس‌های مختلف کاغذ انجام می‌شود. یکی از مهم‌ترین فاکتورها جهت انتخاب یک تراکت مناسب، قیمت و کیفیت تراکت و همچنین سرعت چاپ آن می‌باشد. چاپ تراکت معمولا در سایزهای گروه A شامل ( A3 , A4 , A5 , A6 )  و گروه B شامل ( B4 , B5 , B6)  می‌باشد. جنس کاغذ تراکت معمولا انواع تحریر، گلاسه و کرافت است که می‌توانید با توجه به زمینه کاری و نوع طراحی، سایز و جنس مناسب خود را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید. چاپ تراکت در تبلیغات سلام به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می‌شود که ارزانترین خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن جهت چاپ تراکت تبلیغاتی به مخاطبان خود ارائه می دهد.

چاپ

در این مجموعه انواع خدمات چاپ کاتالوگ، پوستر و تراکت با تحویل فوری و کیفیت بالا انجام می شود. ابتدا تمام برگه‌ها چاپ می شوند.سپس در صورت نیاز پوشش سلفون در انواع سلفون مات، سلفون براق و یا سلفون مخملی روی تک تک برگ ها قرار می گیرد. بسته به میزان مقاومت و زیبایی کارتان برگه‌ها یا روکش سلفونی آنها را تغییر دهید.و قیمت آن را محاسبه کرده با بهترین کیفیت چاپ کنید.

طراحی 

طراحی بیانگر کسب و کار شما است. که نیاز به مهارت‌های گرافییک، تکنیک‌های خاص، و یک درک عمیق از بازاریابی و فن آوری چاپ دارد. این یک فرایند بازاریابی ظریف و مهم برای هر کسب و کار است. و باید به طراحان حرفه ای سپرده شود. نکته مهم دیگر تعیین هدف در طراحی و چاپ کاتالوگ، پوستر،بروشور و تراکت است . که یکی از بهترین راه‌ها برای معرفی محصول به مشتریان چاپ بروشور-کاتالوگ- پوستر و تراکت تبلیغاتی است.چرا که هزینه تهیه آن‌ها نسبت به سایر روش‌های بازاریابی کمتر بوده با این حال بازدهی بالایی دارند. 

واحد تبلیغات سلام  چاپ کاتالوگ، پوستر،بروشور و تراکت همراه با طراحی و تولید به صورت آنلاین با کیفیت بالا ، در کنار کسب و کارهای کوچک و بزرگ را انجام میدهد و با کمک طراحان باتجربه بهترین نمونه‌ها را برای شما همراهان تولید نماید. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید یک جعبه غذا بیرون بر سفارشی و اختصاصی با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تراکت، پوستر، کاتالوگ و بروشور
تراکت، پوستر، کاتالوگ و بروشور

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش