چاپ ست اداریچاپ سربرگ و فاکتورچاپ وبسته بندی وتبلیغاتخدمات پس از چاپ

چاپ پاکت|طراحی و تولید

چاپ پاکت|طراحی و تولید به صورت آنلاین

واحد تبلیغات سلام چاپ پاکت|طراحی و تولید به صورت آنلاین با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام می‌دهد و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد.اگر شما قصد دارید لگو و اطلاعات تماستان را روی پاکت داشته باشید به ما مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ پاکت|طراحی و تولید به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ پاکت|طراحی و تولید

پاکت؛ از آن دسته ابزار تبلیغاتی که به عنوان اولین نماینده هویت برند وارد سازمان مخاطب می شود. نشانی های مهم از قبیل لوگو، نام شرکت، آدرس، شماره تلفن و اطلاعات شبکه های مجازی باید روی پاکت چاپ شود.
پاکت نامه اداری میتواند حاوی نامه و قراردادها و فاکتور و اقلام تبلیغاتی می‌باشد که وجود آن در هر کسب و کاری بسیار مفید و به نوعی باعث افزایش اعتبار و اعتماد برند ما می شود.

چاپ پاکت یکی از مهمترین اجزای یک ست اداری می باشد که برای تمام مشاغل، شرکت‌ها و موسسات مورد نیاز است.  پاکت از کاغذ تحریر، کاغذ گلاسه و کاغذ کرافت با گرماژ مختلف استفاده می‌شود. و برای قراردادن نامه ها، قرارداد، فاکتور، کاتالوگ، بروشور و دیگر تبلیغات کاغذی جهت ارائه به مشتری نیزاستفاده می‌شود. سایز پاکـت‌ها  معمولا در سایزهای مختلف (ملخی)، A4 و A5 و A3 و B4 و B3 طراحی و چاپ می‌شوند. شما می توانید با توجه به نوع کاربرد آنها، سایز مد نظر را انتخاب کرده و سفارش دهید. 

انواع پاکت

چاپ پاکت  در انواع سایزها و با انواع کاغذ در گرماژهای مختلف و جنس‌های مختلف با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت در کمترین زمان طراحی و تولید می گردد.که میتوان به انواع پاکت‌های اداری، پزشکی،آزمایشگاهی،نامه،مدارک و غیره اشاره کرد.

چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم نخستین جنس قابل ارائه پاکت ما می باشد . پاکت تحریر ۸۰ گرم نازکترین برگه موجود برای چاپ پاکت نامه و A5 و A4 و سربرگ می باشد. چاپ پاکت‌ها در فرم عمومی و به صورت ۴ رنگ (تمام رنگی) و با بالاترین کیفیت می باشد. چاپ پاکت به صورت یک رو می باشد و داخل پاکت ها امکان چاپ وجود ندارد.

در مجموعه ما هیچ محدودیتی در سفارش انواع پاکت وجود ندارد ، درب از طول ، عرض ، پاکت عطف دار ، پاکت درب زیپ دار، برش خاص، پنجره دار، چسب درب دو طرفه، کاغذ تحریر، کرافت، کتان، گلاسه با روکش سلفون و یووی موضعی همه در این مجموعه انجام می شود 

انواع چاپ

چاپ هر دو روش افست و دیجیتال قادر به پذیرش سفارشات شما برای چاپ پاکت است. ‏هر کدام از روش های چاپ پاکت کاربردهای خاص خودشان را دارند که شما باید براساس نیازتان بهترین گزینه ‏را انتخاب کنید:‏

چاپ دیجیتال

روش چاپ دیجیتال پاکت برای تیراژهای پایین، فوری بودن سفارش یا سفارش چاپ در تعداد دلخواه و حتی ‏تکی مناسب است. ما در چاپ سلام از جدیدترین و بروزترین دستگاه های چاپ دیجیتال استفاده می ‏کنیم تا سفارشات شما را با حداکثر سرعت و کیفیت انجام دهیم.‏

چاپ افست

روش چاپ افست پاکت برای تیراژهای بالا مناسب می دانیم و در صورتی که فوری بودن تحویل سفارش مهم ‏نیست بهترین و مقرون به صرفه ترین روش، چاپ افست برای پاکت نامه است. پیشرفته بودن دستگاه های افست ‏باعث شده تا کیفیت محصولات مشتریان را راضی نگه دارد.

قیمت چاپ پاکت نامه

هزینه ای که باید بابت چاپ پاکت بپردازید ثابت نیست. به طور کلی عواملی مثل روش چاپی افست یا ‏دیجیتال، تیراژ، جنس کاغذ، سایز، ساده یا بافت دار بودن بر روی قیمت نهایی چاپ پاکت اثر می گذارند.

چاپ پاکت اختصاصی

در صورتی که هدف شما از چاپ پاکت برای اهداف تبلیغاتی و داشتن ست اداری جذاب و کاملا یونیک و متفاوت ‏است باید از خدمات چاپ پاکت اختصاصی استفاده کنید.
با خدمات چاپ اختصاصی پاکت می توانید کاملا از رقبا متمایز شوید و حرفه ای به نظر برسید. استفاده از ‏طرح های تکراری یا نسبتا مشابه باعث خدشه دار شدن تصویر برند شما خواهد شد بنابراین با طراحی و چاپ ‏اختصاصی نگرانی از این بابت نخواهید شد. برای این منظور کافیست سفارش طراحی پاکت نامه را جداگانه به ‏ثبت برسانید.‏

سفارشات

چاپ و تبلیغات سلام، به عنوان یکی از نخستین‌ها در ارائه خدمات چاپ پاکت فعالیت می‌کنید. اگر به دنبال چاپ پاکت حرفه‌ای و با کیفیت هستید، ما گزینه‌ی مناسبی برای شما هستیم. مشتریان عزیز می‌توانند به‌راحتی و با سهولت سفارش پاکت نامه مورد نیاز خود را به‌ صورت آنلاین انجام داده و از طراحی جذاب و چاپ با دقت و دوام ما بهره‌مند‌ شوند.

پاکت
پاکت

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش