استان یزد

چاپ، تولید و طراحی کارتن گوشت و مرغ

چاپ، تولید و طراحی کارتن گوشت و مرغ به صورت آنلاین در یزد

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ، تولید و طراحی کارتن گوشت و مرغ در یزد هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ، تولید و طراحی کارتن گوشت و مرغ به صورت آنلاین در یزد

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ، تولید و طراحی کارتن گوشت و مرغ

حمل و جابه‌جایی راحت‌تر انواع تولیدات دام و طیور نیازمند کارتن و بسته بندی‌هایی مناسب و با کیفیت است. کارتن‌هایی که در عرضه این محصولات در حجم بسیار زیاد، بتوانند تحمل و مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. از این رو طراحی و چاپ کارتن بسته بندی گوشت و نیز کارتن بسته بندی مرغ منجمد نیازمند دقت و تخصص بسیاری است.چاپ، تولید و طراحی کارتن گوشت و مرغ

کارتن بسته بندی

ویژگی‌های کارتن بسته بندی گوشت و مرغ با توجه به اینکه محصولات گوشتی رطوبت داشته و همچنین در دمای پایینی بسته‌بندی می‌شوند. باید بسته بندی آن‌ها ویژگی‌های خاصی داشته باشند. مثلا باید به رطوبت گوشت مقاوم باشند به طوری که به خارج از کارتون گوشت راه نیافته و باعث خرابی گوشت و مرغ نشود. همچنین باید در مقابل نفوذ انواع میکروب و گرد و غبار به داخل کارتن مقاوم باشد. به طور خلاصه باید از خروج و ورود مواردی که برای گوشت نامناسب است،. جلوگیری کند.، نفوذناپذیر بودن جعبه اهمیت بیشتری دارد.

همان طور که می‌دانید علت اکسید شدن و در نتیجه فاسد شدن مواد غذایی ترکیب آن‌ها با اکسیژن است؛ بنابراین اگر از ورود اکسیژن به داخل این بسته‌بندی‌ها جلوگیری کنیم راه فاسد شدن آن را نیز سد کرده‌ایم. یکی از راهها وکیوم کردن هوای داخل بسته‌بندی هاست.

همچنین در کارتن گوشت منجمد باید از عدم برخورد نور خورشید به گوشت‌های بسته‌بندی شده مطمئن شویم. از جمله راه‌های اعمال این امر، کدر ساختن کارتن بسته‌بندی گوشت است. اگر کارتن و جعبه مقوایی گوشت مناسب نباشد امکان دارد خسارت زیادی به تولیدکننده آن بزند

چگونه کارتن مرغ و کارتن گوشت ضد رطوبتِ فشرده تولید می گردد؟

در تولید این کارتن ها از مقواهای فشرده بدست آماده از ضایعات کاغذ سفید و قهوه ای در وزن هایی از ۴۰۰ گرم در متر مربع به بالا  استفاده میگردد. که در کارتن گوشت و مرغ به منظور رسیدن به مقاومت کافی معمولا از گرماژ ۷۰۰ تا ۹۵۰ گرم (در متر مربع) استفاده می‌شود.سپس بعد از تولید مقوای فشرده، آن را با کاغذهای ضد آب معروف در بسته بندی به نام کرافت پوشش دهی کامل می کنند.

کارتن گوشت و مرغ به صورت درب و زیرهِ جدا از هم تولید می گردد. برای قسمت زیره کار دو کرافت و برای درب آن به صورت یک طرف کرافت و طرف دیگر سفید جهت چاپ و برندینگ محصول استفاده می شود.

ویژگی‌های کارتن بسته بندی گوشت

  • باید در مقابل رطوبت و دمای انجماد مقاوم باشند و نیز به تسهیل یخ زدگی کمک کنند.
  • بهداشت در فرآیند عرضه گوشت و مرغ، این نوع کارتن‌ها باید بهترین محافظ برای محصولات باشند و مانع از ورود گرد و غبار، میکروب و… به بسته بندی شوند. اما به طور کلی برای کارتن گوشت که به شکلی مناسب و تخصصی طراحی و چاپ شده اند می توان ویژگی ‌های زیر را در نظر داشت
  • محافظت در برابر اکسیژن
  • حفظ رطوبت
  • جلوگیری از ورود میکرو ارگانیسم ها به محصول
  • محافظت در برابر نور خورشید
  • جلوگیری از فاسد شدن گوشت

انواع کاغذ ها و مواد اولیه در چاپ کارتن گوشت

در چاپ کارتن گوشت از کاغذ کرافت و نیز کاغذهای گلاسه استفاده می شود. کاغذهای کرافت نوعی از کاغذهای ضد رطوبت محسوب می‌شوند که تحمل و مقاومت بالایی در دمای زیر صفر نشان میدهند از این نوع کاغذ ها به عنوان یک لایه پوشش دهنده، استفاده می شود.

کاغذهای کرافت بهترین گزینه برای تولید کارتن گوشت محسوب می شود. البته اگر عامل قیمت تمام شده برای شما چندان اهمیتی ندارد. میتوانید از کاغذ های گلاسه نیز برای این منظور استفاده کنید. کاغذ های گلاسه در مقایسه با کاغذ کرافت کمی گرانتر و پر هزینه تر هستند. اما اگر تبلیغات و جذب مشتری بیشتر و نیز هزینه بالای آن برای شما توجیه اقتصادی دارد، می‌توانید از این روش نیز برای چاپ کارتن بسته بندی استفاده کنید.

واحد تبلیغات سلام چاپ، تولید و طراحی کارتن گوشت و مرغ را با کیفیت بالا و کمترین هزینه را به صورت کاملا اختصاصی برای مشتریان انجام می‌دهد.

جعبه گوشت و مرغ
جعبه گوشت و مرغ

 

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش