استان فارس

چاپ دست نوشته‌های شما به صورت کتاب

چاپ آنلاین دست نوشته‌های شما به صورت کتاب در فارس

آیا شما هم به دنبال مرکزی برای چاپ دست نوشته‌های خود به صورت کتاب در فارس هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ آنلاین دست نوشته‌های شما به صورت کتاب در فارس

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

آیا مایل هستید دست نوشته‌های شما به صورت کتاب نگارش و چاپ شود؟

به‌ طورکلی یک پژوهشگر هرچقدر هم که برای تحقیق و نگارش مقاله خود تلاش کرده باشد تا هنگامی‌که نتیجه زحمات خود را به‌صورت چاپ مشاهده نکند. نمی‌تواند از امتیاز و افتخار آن بهره‌مند شود. در واقع اهمیت چاپ ملاکی برای آینده و ارتقا درجه محسوب می‌شود.چاپ دست نوشته‌های شما به صورت کتاب 

ویرایش ظاهری و ویرایش دستوری و زبانی

ویرایش ظاهری نوعی از ویراستاری است که در آن به شکل و ظاهر نوشته‌ها دقت می‌شود؛ یعنی پاراگراف‌بندی‌ها، رعایت رسم‌الخط صحیح کلمات و هر آنچه انسجام ظاهری نوشته‌ها و مقالات را بهبود می‌بخشد در دسته ویرایش ظاهری قرار می‌گیرد.

ویرایش دستوری و زبانی همان‌طور که از نامش پیداست به مقوله رعایت دستور زبان و قواعد زبان در ویراستاری مقاله می‌پردازد. ویراستار باید تلاش کند تا تمام نکات دستوری مرتبط با فعل‌ها، اسم‌ها، صفت‌ها، قیدها و هر سرفصل دیگری از دستور زبان در متن به‌درستی استفاده‌شده باشد.

تحویل فایل کتاب به ناشر

پس از انعقاد قرارداد، فایل نهایی کتاب تحویل انتشارات داده می‌شود تا اقدامات مربوط به ثبت و دریافت مجوز‌ها انجام شود. برای چاپ قانونی یک کتاب در ایران به چهار مجوز نیاز است که شامل موارد زیر هستند:

  • شماره انتشار بین‌المللی کتاب (شابک)
  • فهرست‌نویسی پیش از انتشار (فیپا)
  • مجوز چاپ یا مجوز قبل ازچاپ کتاب
  • مجوز پخش (اعلام وصول)
شابک

شابک معمولاً یک عدد ۱۰ تا ۱۳ رقمی است و ارقام آن بر اساس یک فرمول ریاضی خاص محاسبه می‌شود و نشانگر اطلاعاتی از قبیل محل نشر کتاب، ناشر و نوبت چاپ کتاب است.

شابک از طریق نماینده‌ سازمان شابک در هر کشوری تعیین می‌شود و در اختیار ناشرین کتاب قرار می‌گیرد. پیگیری فروش کتاب‌های مختلف با استفاده از شابک صورت می‌گیرد، بنابراین برای جلوگیری از هر گونه مشکلی، شماره شابک دریافتی را پیش از استفاده، در سیستم جستجوی شابک چک کنید تا متعلق به کتاب دیگری نباشد.

فیپا

فیپا مخفف عبارت «فهرست‌نویسی پیش از انتشار» می‌باشد و شامل اطلاعاتی است که در پشت صفحه عنوان کتاب چاپ می‌شوند. در ایران سازمان اسناد و کتابخانه ملی مسئول صدور فیپا است و برای اخذ فیپا باید به این سازمان مراجعه کرد.

مجوز چاپ کتاب (مجوز قبل از چاپ کتاب)

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسخه کتاب شما را با شناسنامه آن تطبیق داده و محتوای کتاب را از نظر جنبه‌های سیاسی، اخلاقی، مذهبی و غیره بررسی می‌کند.

در صورت تأیید سازمان فرهنگ و ارشاد، ناشر می‌تواند کتاب شما را در شمارگان بالا چاپ کند که به آن مجوز چاپ یا مجوز قبل از چاپ گفته می‌شود.چاپ دست نوشته‌های شما به صورت کتاب 

مجوز پخش یا اعلام وصول

مجوز پخش، مجوزی است که برای پخش و عرضه قانونی کتاب در کتابفروشی‌ها لازم است.

خدمات

برای پذیرش و چاپ دست نوشته‌های خود می‌توانید از طریق موسسه چاپ و نشر سلام اقدام فرمایید زیرا این موسسه با همکاری یک کادر مجرب و متخصص برای پذیرش و چاپ تخصصی تمام تلاش خود را خواهد کرد و از صفر تا صد مراحل چاپ در کنار شما خواهد بود. کلیه خدمات در این موسسه با بهترین کیفیت و به‌صورت کاملاً تخصصی ارائه می‌شوند.

چاپ دست نوشته‌ها به صورت کتاب
چاپ دست نوشته‌ها به صورت کتاب

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش