استان آذربایجان غربی

چاپ جعبه کیسه فریزر- طراحی و تولید

چاپ جعبه کیسه فریزر- طراحی و تولید به صورت آنلاین در آذربایجان غربی

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ جعبه کیسه فریزر- طراحی و تولید در آذربایجان غربی هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ جعبه کیسه فریزر- طراحی و تولید به صورت آنلاین در آذربایجان غربی

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

جعبه کیسه فریزر

جعبه فریزر و تولید آن بسیار کاربردی می‌باشد چرا که در گذشته یا حتی تا الان بسته بندی آنها یک لایه پلاستیکی دیگر بود. این امر باعث میشد که در حمل و نقل و فروش آنها دچار پارگی شود و کیسه‌های فریزر را سوراخ کند و دیگر نمی‌توانست از آنها استفاده کرد. چاپ جعبه کیسه فریزر- طراحی و تولید

تولید جعبه

تولید این جعبه‌ها کارایی بسیاری دارد زیرا یک رول از پلاستیک درون جعبه کارتنی موردنظر قرار گرفته است. می‌توان برای استفاده از آن درب جعبه را باز کرد یا از روی قسمتی که بر روی بسته بندی آن تعبیه شده است.همانند دستمال کاغذی بیرون کشید. این مدل بسته بندی نحوه استفاده افراد را راحت‌تر می‌کند.و برای برداشتن یک کیسه فریزر تمامی آنها به خارج از پک بیرون میریزد. از مزایای خاص کیسه‌های آسان مصرف می‌توان به رعایت بهداشت اشاره کرد.زیرا با برداشتن یک کیسه فریزر دست با کیسه های دیگر تماس پیدا نمیکند.

همچنین قرار داشتن برگه‌ها داخل جعبه باعث محافظت از آنها در مقابل گرد و خاک و سایر عوامل محیطی می‌شود. به همین علت می توان گفت که کیسه فریزر جعبه ای از نظر بهداشتی در سطح بالاتری نسبت به سایر انواع کیسه فریزر قرار دارد.

طراحی جعبه

معمولا در ساخت جعبه‌های فریزر از مقوا استفاده می‌کنند که در اغلب موارد مقوای پشت طوسی می‌باشد. اما با توجه به قوانین وزارت بهداشت برای بسته بندی کالاهای بهداشتی باید از مقوای پشت سفید یا ایندربرد با گرماژهایی بین ۴۰۰_۲۷۰ استفاده کرد که استحکام مناسبی به جعبه موردنظر میدهد.

کیسه فریزرهای آسان مصرف درون جعبه مقوایی قرار میگیرند و طراحی بسته بندی آن نیز مشابه دستمال کاغذی می‌باشند. این جعبه‌ها در سایزهای گوناگون با توجه به سفارش و نیاز تولیدکنندگان طراحی و تولید می‌شوند. معمولا روی جعبه های فریزر نوع کیسه، تعداد، نام برند و لوگو، تصاویری از موادغذایی و طرحهای مربوط روی آن درج شده است.

انواع بسته بندی پلاستیک فریزری

پلاستیک فریزر برای ارائه به بازار مصرف نیازمند بسته بندی است که انواع آن عبارتند از :

  • لفاف بسته بندی :  لفاف یا همان بسته بندی پلاستیکی یکی از پر سفارش‌ترین و اقتصادی‌ترین نوع‌های بسته بندی کیسه‌های فریزری است. که با جنس‌های نایلونی، نایلکسی یا سلفونی همراه با چاپ تولید می‌شود.
  • بسته بندی جعبه‌ای : یکی دیگر از بسته‌بندی‌های پر سفارش برای این محصول که به عنوان راحت مصرف‌ترین نوع شناخته شده.کیسه فریزرهای جعبه‌ای است که دقیقا همانند دستمال کاغذی است.

از انواع چاپ جعبه کیسه فریزر

در واحد چاپ و تبلیغات سلام می‌توان به چاپ سیلک ، چاپ فلکسو و چاپ لمینتی اشاره کرد و این نوع چاپ‌ها بیشتر با توجه به نوع و جنس مقوا بستگی دارد.و قیمت چاپ جعبه کیسه فریزر به نوع ، اندازه، جنس، تعداد-تیراژ  و… بستگی دارد.

ما چاپ جعبه کیسه فریزر- طراحی و تولید با بهترین کیفیت، کاملا اختصاصی برای شما انجام می‌دهد.

 

چاپ و طراحی کیسه فریزر
چاپ و طراحی کیسه فریزر

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش