جعبه و کارتنجعبه و کارتن رستورانی و فست فودچاپ وبسته بندی وتبلیغاتطلاکوب

چاپ جعبه همبرگر|طراحی و تولید

چاپ جعبه همبرگر|طراحی و تولید به صورت آنلاین

 واحد تبلیغات سلام برای چاپ جعبه همبرگر|طراحی و تولید از بهترین مواد اولیه و مدرن‌ترین دستگاه‌های چاپی استفاده می‌کند.که با مناسبترین قیمت با بهترین کیفیت انجام می‌شود. و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد. اگر شما قصد دارید جعبه‌ای با رنگ و ابعاد دلخواه و درج لگو و اطلاعات تماستان داشته باشید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

چاپ جعبه همبرگر|طراحی و تولید به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

جعبه همبرگر

جعبه برگر در مدل‌ها و سایزهای متنوع چاپ و تولید می شوند که هدف تمام آنها علاوه بر تبلیغ برند شما، حفظ شکل ظاهری خود برگر و گرما و تازگی آن در حین انتقال از رستوران به مشتری می باشد. چاپ سلام بصورت مستقیم و بدون واسطه ارزانترین خدمات را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می دهد. شما می‌توانید جعبه برگر اختصاصی با طرح لوگو و هویت بصری برندتان را از تیراژ ۱۰۰۰ عدد ثبت سفارش کنید. پس از ثبت درخواست شما، اطلاعات کامل رستوران و فست فود از مشتری دریافت می‌شود تا بر روی جعبه چاپ شود. اطلاعاتی نظیر آدرس، شماره تماس، لوگو ، آیدی شبکه‌های اجتماعی و… ارتباط مشتری را با مجموعه‌ی شما بهبود می‌بخشد و بهتر است این اطلاعات روی جعبه اضافه شود.

امروزه بسته بندی فست فود می‌تواند عامل تعیین کننده‌ی شکست یا موفقیت یک برند و مجموعه در بازار رقابتی باشد.مهم نیست که کدام مدل بسته بندی برگر را انتخاب می‌کنید، همیشه یک پیشنهاد شخصی، رایگان و منحصربه‌فرد از طرف ما دریافت خواهید کرد.استفاده از بسته بندی و جعبه اختصاصی با طراحی جذاب، از ابزارهای بازاریابی به شمار می‌آید که تاثیر زیادی در تمام کسب و کارها دارد.

جنس جعبه

برای تولید جعبه‌های برگر از مقوای ایندربرد بهداشتی، مقوا پشت سفید، پشت طوسی، نچرال کرافت و… استفاده می‌شود.

برگر ممکن است روغن یا پنیر زیادی داشته باشد و به جعبه بچسبد و باعث خراب شدن جعبه برگر شود؛بنابراین برای انتخاب جنس مقوای برگر باید حساسیت و اهمیت بیشتری به خرج دهیم.پیشنهاد ما در تولید جعبه برگر، انتخاب مقوای ایندربرد بهداشتی است که کمترین مقدار چسبندگی به جعبه را دارد. این مقوا تاییدیه وزارت بهداشت را دارد و حتی کشورهای اروپایی نیز برای تولید جعبه‌های برگر از مقوا ایندربرد استفاده می‌کنند.

می‌توان جعبه برگر را با مقوای ایفلوت بهداشتی هم تولید کرد، اگر وزن برگر ارائه شده در رستوران شما زیاد باشد، مقاومت جعبه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و در این حالت پیشنهاد ما استفاده از مقوای ایفلوت برای جعبه برگر است.مقوای دیگری که برای ساخت جعبه استفاده می‌شود، مقوای دوبلکس بهداشتی است که به خاطر مغزی بازیافتی و ایجاد بوی ناخوشایند، ما این نوع مقوا را پیشنهاد نمی‌کنیم.

چاپ جعبه

با توجه به نوع مقوای مصرفی، نوع چاپ جعبه همبرگر تعیین می‌شود.به عنوان مثال: برای مقوای ایندربرد چاپ افست و برای مقوای ایفلوت، چاپ فلکسو گزینه‌ی مناسبی است.برای چاپ این محصول از مقوای ایندربرد در گرماژهای ۲۵۰، ۲۷۰ و ۳۰۰ گرم استفاده میشود که سطح داخلی این کاغذ مات و مناسب برای جذب رطوبت غذا و جلوگیری از خمیر شدن آن است و سطح خارجی آن براق می باشد تا بهترین خروجی چاپ را به ما بدهد.

ما طرح‌های استانداردی در دسترس داریم، اما می‌توانیم جعبه‌های بسته‌بندی همبرگر منحصربه‌فرد و بی‌نظیری را برای شما به صورت سفارشی طراحی و تولید کنیم.

انواع جعبه

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های جعبه برگر، مدل سفره‌ای است که به صورت یک تکه یا دوتکه تولید می‌شود.جعبه سفره‌ای از پرکاربردترین جعبه‌های موجود در بازار است که البته به دلیل ساختار آن تا حدی سرعت بسته بندی را کم می‌کند.در مدل دو تکه، درب جعبه بعد از باز شدن جدا می‌شود و در مدل یک تکه، در و زیره (که نقش سفره را دارد) به یکدیگر متصل‌اند.

نکته: جعبه سفره‌ای علاوه بر برگر، می‌تواند برای سیب زمینی سرخ کرده، سوخاری و… استفاده شود..

قیمت جعبه همبرگر

در صنعت چاپ، تولید جعبه در تیراژ کمتر از ۱۰۰۰ عدد صرفه اقتصادی ندارد. حتی اگر کمتر از این مقدار جعبه تهیه کنید، عملا هزینه همان هزار عدد را پرداخت می‌کنید.

 حداقل تیراژ برای تولید جعبه هزار عدد و بهترین تیراژ از نظر هزینه و قیمت تمام شده ۵۰۰۰ عدد است. اگر مشکل فضای انبارداری ندارید پیشنهاد ما تیراژ بالاتر است.به جز تیراژ، نوع مقوای مصرفی و مدل جعبه همبرگر نیز در قیمت جعبه همبرگر تاثیرگذار است.

ویژگی‌های جعبه برگر مناسب و باکیفیت که باید بدانید

  • جعبه‌های برگر وظیفه‌ی گرم نگه داشتن و محافظت از برگر را به عهده دارند، بنابراین در انتخاب مقوا مصرفی جعبه برگر باید حساسیت بیشتری به خرج داد.
  • استفاده از مقواهای باکیفیت مزایا زیادی برای رستوران یا فست فود شما دارد که نباید آن‌ها را دست کم گرفت.
  • جعبه برگر باید محکم و مقاوم باشد تا در زمان حمل برگر آسیبی به آن وارد نشود و در هنگام تحویل آن به مشتری ظاهر آن بر هم نریزد.
  • استفاده از مقوا با کیفیت با ضخامت متوسط یا ضخامت بالا از بوجود آمدن این مشکل جلوگیری می‌کند.
  • اگر طرح و تصویر باکیفیت با رنگ‌های جذاب می‌خواهید، با مشورت کارشناسان تیم ما بهترین مقوا و بهترین نوع چاپ برای خود را انتخاب کنید.
  • کیفیت چاپ و تصویر نهایی به انتخاب نوع جعبه برگر شما بستگی دارد.

 

 

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش