جعبه و کارتنچاپ وبسته بندی وتبلیغات

چاپ جعبه ماکارانی و پاستا-طراحی و تولید

چاپ آنلاین جعبه ماکارانی و پاستا-طراحی و تولید

چاپ جعبه ماکارانی و پاستا

چاپ جعبه ماکارانی و پاستا-طراحی و تولید آن برتری‌های زیادی نسبت به بسته بندی‌های پلاستیکی دارند. برای انتخاب جنس بسته بندی باید دقت شود که بسته بندی بهداشتی باشد و کیفیت محصول را حفظ کند.
مهم‌ترین مزیت این جعبه ماکارنی خاص بودن آن ها است که نظر مشتری را جلب می‌کند و در بین ده ها برند ماکارونی با بسته بندی پلاستیکی، بسته بندی جعبه‌ای بسیار جذابتر است.

انواع بسته بندی ماکارانی

بسته بندی ماکارانی به دو دسته اصلی تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از :

  • جعبه بسته بندی ماکارانی ( بسته بندی مقوایی) : جعبه های بسته بندی مارکارانی دارای نوع های زیادی نیست و از طرفی هم نسبت به پلاستیک کمی هزینه برتر است و در هر صورت هم نیاز به یک بسته بندی پلاستیکی برای داخل خود جعبه دارید .
  • پلاستیک بسته بندی ماکارانی : بسته بندی ماکارانی بر حسب مواد اولیه پلاستیکی دارای نوع های بسیار زیاد و گسترده ای است که در ادامه مطلب به تمامی موارد و میزان هرینه های مصرفی هر کدام خواهیم پرداخت.

ماکارونی و پاستا در بسته بندی‌های مختلف چه از نظر ظاهری و چه از نظر وزنی نگهداری می‌شوند. این محصول در وزن‌های ۲۵۰ گرمی و همینطور ۵۰۰ گرمی و ۷۰۰ گرمی تهیه و توزیع می‌شود. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم در صورت وجود چاپ جعبه ماکارانی و پاستا مناسب و کارآمد و نگه‌داری در محلی مناسب، ماکارونی را می‌توان تا مدت زمان بسیار زیادی نگه‌داری نمود.

سفارش چاپ جعبه ماکارونی و پاستا به صورت اختصاصی

برای اطلاع از قیمت و جزئیات چاپ جعبه ماکارانی و پاستا-طراحی و تولید آن می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما  در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند. طراحان جعبه مورد نظر شما را با دیزاین اختصاصی و مناسب شما طراحی می‌کنند. بسته بندی‌های موسسه چاپ و تبلیغات سلام متناسب با سلیقه شما با بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و متفاوت ترین متریال، از محصولات شما محافظت کرده و برند شما را ارتقا می‌دهند.

جعبه ماکارانی
جعبه ماکارانی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش