استان قم

چاپ و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری با بهترین کیفیت

چاپ آنلاین و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری با بهترین کیفیت در قم

آیا به دنبال مرکزی برای چاپ و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری با بهترین کیفیت در قم هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ آنلاین و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری با بهترین کیفیت در قم

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

چاپ و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری

چاپ و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری یکی از پرفروش‌ترین بسته بندی‌های ویژه فست فود و اغذیه می‌باشد. که مرغ سوخاری به یکی از پر طرفدارترین غذاهای فست فودی تبدیل شده است. و همراه با پیتزا و همبرگر غذای اصلی رستوران‌ها و فست فودهای ایران و جهان به شمار می‌آید. اغذیه‌های گریل شده یا سوخاری با توجه به اینکه با بسته بندی خود به طور مستقیم در تماس هستند. نیاز به یک بسته بندی کاملا بهداشتی که به هیچ عنوان روغن پس ندهد دارند.

با توجه به وزن اغذیه‌های سوخاری و گریل شده در تولید این جعبه ها از مقوا با گرماژ بالا استفاده می‌شود. و با توجه به سرعت کار در تولید این اغذیه نوع باز شدن و جمع کردن این جعبه‌ها در کمترین زمان امکان پذیر می‌باشد.

ساخت قالب جعبه

در ساخت قالب جعبه سوخاری . کنتاکی و جعبه ساندویچ از استانداردهای روز دنیا استفاده می‌شود. و مزیت آن خروج صحیح گرما و خمیر نشدن محصول درعین گرم ماندن محصول است.
فرایند چاپ و بسته بندی این نوع جعبه‌ها توسط به روز ترین ماشین آلات چاپ افست و با استفاده از مرکب گیاهی ، دستگاه دایکات و جعبه چسبانی اتوماتیک انجام می‌شود. چاپ بر روی این جعبه ها از تک رنگ تا چهار رنگ ترکیبی قابل انجام است و نوع چاپ جعبه وابستگی مستقیم به جنس مقوای آن دارد.

جعبه مرغ سوخاری مدل های مختلفی دارد و با توجه به شکل و جنس مقوای آن ها دسته بندی می‌شوند و عبارتند از:

درب قفلی

کشویی

درب از بالا

سفره‌ای

داخل سالن

خانواده دسته دار

طراحی و تولید جعبه

برای طراحی و تولید جعبه‌های سوخاری و کنتاکی با وجود اینکه مقواهای مختلفی در صنعت بسته بندی قابل استفاده می‌باشند. بهتر است از مقوای ایندربرد یا مقواهای خاص با لایه ی پلی اتیلن شده استفاده شود. زیرا انواع سوخاری‌ها در تماس مستقیم با مقوا هستند. و به علت ساختار غذایی بودنش بالاترین جذب میکروب را نیز دارد و مقوای ایندربرد از ورود میکروب به داخل جعبه جلوگیری کرده و محیط بسته بندی غذا را گرم نگه می‌دارد. و از وارد شدن آسیب و ضربه به داخل جعبه محافظت می‌کند.
چند نکته در طراحی و تولید جعبه سوخاری باید به توجه کرد: جعبه‌ی مرغ سوخاری باید یک هواکش خوب و متعددی را در محل‌های مناسب داشته باشد. استحکام لازم را نیز باید داشته باشد و در برابر حمل و نقل کاملا مقاوم باشد. و اینکه مقوای مصرفی با گرماژ مناسب درتولید آن به کار رفته باشد تا روغن به سمت دیگر آن سرازیر نشود و‌ موجب چرب شدن نشود.

قیمت جعبه

قیمت جعبه‌ها با توجه به ابعاد، نوع مقوا، نوع چاپ و… می‌تواند متفاوت باشد.که در انتشارات سلام هرچه تیراژ سفارش شما بالاتر باشد قیمت هر جعبه پایینتر می‌باشد.

چاپ و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری

چاپ و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری با بهترین کیفیت
چاپ و تولید انواع جعبه کنتاکی و سوخاری با بهترین کیفیت

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش