قادرآباد

چاپ، تولید و طراحی کارتن صادراتی

چاپ، تولید و طراحی کارتن صادراتی با مناسبترین قیمت به صورت آنلاین در شهر قادرآباد

آیا به دنبال مرکزی برای  تولید، چاپ و طراحی کارتن صادراتی در شهر قادرآباد هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

واحد تبلیغات سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

چاپ، تولید و طراحی کارتن صادراتی با مناسبترین قیمت به صورت آنلاین در شهر قادرآباد

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

کارتن صادراتی

ایران دارای اقلیم متنوعی بوده و در تمام فصول میوه‌های مختلفی کشت می شود. بنابراین بخش بزرگی از میوه و سیفی جات و غیره به خارج صادر می گردد. این محصولات به وسیله کانتینر و از مسیرهای طولانی و دشوار به کشور مقصد منتقل می شوند که در حین صادرات ممکن است دچار آسیب و یا خرابی شوند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در ساخت کارتن‌های صادراتی می تواند تا حد زیادی مانع از خرابی، فساد و له شدگی محصولات شود.

 کارتن بسته بندی صادراتی مناسب‌ترین روش برای بسته بندی محصولات مختلف است. زیرا این نوع کارتن‌ها از مقاومت و ضخامت بالایی برخوردار هستند و می‌توانند محصولات شما را بدون له شدگی و سالم به دست مشتری برسانند.

اهمیت و چاپ

استفاده از کارتن میوه صادراتی برای افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بنابراین هرچه جذابیت بصری و طرح گرافیکی که روی این کارتن های صادراتی اعمال می شود از کیفیت و شفافیت بیشتری برخوردار باشد می تواند جذاب تر به نظر برسد و توجه مشتری را بیشتر به خود جلب نماید.  کارتن‌های صادراتی معمولا دارای چاپ افست به همراه فرایند لمینت هستند و چاپ افست به دلیل نداشتن محدودیت در ایجاد رنگ و چاپ انواع طرحها و زیبا به نظر رسیدن پک شما نقش اساسی را ایفا میکند. علاوه بر رنگ و طرح خدمات پس از چاپ همانند: سلفون، برجسته سازی نوشته ها، طلا کوب دار کردن و غیره در چاپ افست آنرا برای محصولات صادراتی محبوب کرده است. همچنین  می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی و تبلیغ نیز عمل کند و تا حد زیادی سبب جلب نظر مشتری و افزایش فروش گردد.

خصوصیات و ویژگی‌ها

از مشخصات خوب یک کارتن صادراتی  مقاومت بالای آن در برابر عوامل اقلیمی مانند رطوبت، آب، باران و دما است. همچنین باید از استحکام بالایی برخودار باشند تا بتوانند محصول را در مقابل ضربات احتمالی و افتادن حفظ کنند. علاوه بر این ها باید ظاهری جذاب و زیبایی داشته و از لحاظ بهداشتی بسیار با کیفیت باشند.

یکی دیگر از موضوعات تاثیرگذار در کارتن صادراتی لمینتی بودن آن است.زیرا کارتن لمینتی میتواند جذابیت و ظرافت بسته بندی صادراتی را به بالاترین حد افزایش دهد و همچنین به استقامت کارتن بی افزاید. 

چاپ، تولید و طراحی کارتن صادراتی با مناسبترین قیمت به صورت آنلاین

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

انواع کارتن

کارتن بسته بندی بهتر است از کرافت، سی فلوت، بی فلوت، ای فلوت و  کارتن پنج لایه تولید شود. زیرا این مواد بسیار محکم بوده و می تواند محصول را سالم و بدون ضرب دیدگی به دست مصرف کننده برساند. برای اینکه از لحاظ ظاهری کارتن صادراتی میوه زیباتر جلوه کند بر روی آن ها سلفون و پنجره های خاصی قرار می دهند.

نکات مهم در بسته‌بندی محصولات صادراتی

بسته‌بندی باید تا حد امکان ساده و ارزان باشد، ضمن اینکه اهداف اولیه بسته‌بندی یعنی خاصیت حفاظتی و جذابیت را نیز دارا باشد. این هنجار حتی برای بسته‌بندی فانتزی نیز صدق می‌کند. هدف اصلی بسته بندی به حداقل رساندن خطرهایی است.که به محصول در هنگام انبار کردن، حمل و نقل و توزیع وارد می‌شود. واحد تبلیغات سلام تمام سفارشات شما را در زمینه چاپ، تولید و طراحی کارتن صادراتی با مناسبترین قیمت به صورت آنلاین و بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

کارتن صادراتی
کارتن صادراتی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش