جعبه و کارتن

فروش کارتن خرما

تولید انواع جعبه و کارتن صادراتی 09139480043 09353115152 و 09133115162

با توجه به اهمیت خرما از نظر صادرات، مرکز سلام، اقدام به تولید و فروش کارتن خرما نموده است.

صادرات خرما، بعد از نفت، در رتبه دوم قرار می گیرد. به همین دلیل، بسته بندی آن نیز بسیار اهمیت دارد. بسته بندی هایی که تمامی نکات بهداشتی را رعایت کرده و از کیفیت و قابلیت چاپ بهتری برخوردار باشند.

تولید و فروش کارتن خرما

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۳۵۳۱۱۵۱۵۲ و ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

خرما

خرما در علم تغذیه در گروه میوه ها قرار دداشته و ارزش غذایی بالایی دارد. این میوه، منبع بسیاری از ویتامین هاست.

خرما برای قوی تر شدن استخوان بندی به همه گروه های سنی مخصوصا کودکان توصیه میشود. برای کسانی که به دنبال یک رژیم غذایی سالم می گردند و قصد کاهش وزن دارند با انرژی خوبی که به بدن می رساند. خرما با داشتن قند طبیعی احساس سیری طولانی مدتی را به فرد القا می کند.

خرما دارای آهن فراوانی می باشد. به همین جهت است که در مقابله با کم خونی مفید می باشد.

با پیشرفت دنیای امروز گرایش ها به سمت تنقلات ناسالم و فست فودها افزایش یافته است. اما در این بین کسانی هستند که به دنبال مواد غذایی سالم برای میان وعده هایشان می گردند. یکی از این میان وعده های مفید خرما می باشد.

نقش بسته بندی در بازاریابی

نقش بسته بندی در بازاریابی یکی از موضوعاتی است که این روزها مورد توجه بیشتر مشاغل قرار گرفته است.
تولید جعبه و کارتن خرما
تولید جعبه و کارتن خرما

تولید و فروش کارتن خرما

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۳۵۳۱۱۵۱۵۲ و ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

خصوصیات بسته بندی خرما صادراتی

در تولید کارتن خرما صادراتی باید به نکات مهمی توجه نمود. مرکز سلام، با توجه دقیق به این نکات، بهترین کارتنهای مخصوص خرمای صادراتی را طراحی و تولید می نماید.

حفاظت از خرما

حفاظت از محصول، مهمترین ویژگی بسته بندی است. می توان گفت، هدف اصلی بسته بندی همین موضوع است. کارتنهای تولیدی مرکز سلام، محصولات را محافظت می نمایند.

حفاظت ازخرما نیز یکی از اهداف اصلی بسته بندی خرما می باشد، زیرا بسته بندی اصولی خرما موجب می شود دما، رطوبت، فشار منفی و دیگر عوامل روی آن تأثیر نگذارد.

این موضوع در انتخاب کارتن خرما بسیار اهمیت دارد. البته در بسته بندی صادراتی، این موضوع اهمیت بیشتری می یابد. از این رو تولیدکنندگان برای بسته بندی خرما صادراتی باید در انتخاب جنس بسته بندی دقت کنند تا در مسافت های طولانی به کیفیت خرما لطمه ای وارد نشود.

ثبت اطلاعات مورد نیاز

در تولید کارتن خرما باید به این نکته توجه نمود که اطلاعات مفید روی آن نوشته شود. اطلاعات مفید، شامل اطلاعات ضروری مانند تاریخ تولید، شرایط نگهداری، میزان مواد موجود و… می باشد.

خرما محصولی خوراکی است و از این رو شرایط نگه داری و مدت زمان مصرف آن از اهمیت بالایی برخوردار است. این موارد باید در بسته بندی خرما صادراتی درج شود.

مصرف کننده باید بداند خرما را در چه دمایی نگه داری کند. در چه مدتی می تواند آن را مصرف کند.

ارائه اطلاعات مصرفی یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. تنها شامل مدت مصرف نمی شود و به طور جامع باید اطلاعات محصول مانند میزان کالری و قند موجود ارائه شود. این کار باعث می شود مشتریان به محصول اطمینان کرده و با خیال آسوده آن را خریداری کنند.

بازاریابی خرما

تولید جعبه و کارتن خرما
تولید جعبه و کارتن خرما

تولید و فروش کارتن خرما

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۳۵۳۱۱۵۱۵۲ و ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

 علاوه بر ایران، کشورهای عربی نیز صادرات خرما را انجام می دهند. این موضوع موجب رقابت برای کسب سهمی از بازار صادرات گشته است.

تولیدکنندگان ایرانی برای آن که بتوانند خرمای خود را در بازار جهانی، قدرتمند عرضه کنند، باید در بخش بازاریابی بهترین عملکرد را داشته باشند. بسته بندی یکی از روش های مهم در بازاریابی محسوب می شود.

طراحی بسته بندی باید مطابق با ساختار بسته بندی روز دنیا و طرح های خاص و منحصر به فرد در بازارهای بین المللی عرضه شود. این نوع بسته بندی ها بیشتر مورد توجه مخاطب قرار می گیرند.

با طراحی و تولید کارتن خرکا توسط مرکز سلام، سهم خود را در بازار جهانی، افزایش دهید.

تولید و فروش کارتن خرما

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۳۵۳۱۱۵۱۵۲ و ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

علامتهای خاص بسته بندی

علایم بسته بندی، مفاهیم خاصی دارند. استفاده از علایم، موجب سرعت فهم است. این علایم مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی عمل می کنند.

در بسته بندیهای صادراتی به علت، متفاوت بودن زبان و خط، این علایم اهمیت بیشتری می یابند.

خرما صادراتی به کشورهایی می رود که زبان آن ها با ایران متفاوت است. برای آن که باربران متوجه شوند که کالا را چگونه جابجا کنند؛ بهتر است علائم اختصاری مناسب روی بسته بندی درج شود. به طور مثال علامت چتر یکی از مواردی است که روی بسته بندی خرما صادراتی قرار می گیرد که نشان دهنده این است که باید بسته دور از رطوبت باشد.

درج علایم روی بسته بندی خرما صادراتی به جهت خوراکی بودن آن از اهمیت بیشتری برخودار بوده و تولیدکنندگان باید به آن توجه داشته باشند.

خدمات کارتن سازی سلام

تولید و فروش کارتن خرما

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۳۵۳۱۱۵۱۵۲ و ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

مؤسسه چاپ و نشر سلام
مؤسسه چاپ و نشر سلام

مؤسسه چاپ و نشر سلام، سالهاست که در زمینه تولید کارتن تجربه کسب نموده است. می توان گفت که کارتن سازی یکی از بخشهای کاری این مؤسسه می باشد.

با توسعه جوامع امروزی و افزایش تولیدات در هر زمینه ای، بودن بسته بندی در کنار محصولات بسیار مهم است. اهمیت دادن به بسته بندی باعث شخصیت بخشیدن به کالا می شود.

کارتنهای صنعتی، بسته بندی مواد غذایی، فست فود، بسته بندی لوازم و…. از تخصصهای این مرکز می باشد.

طراحی خوب و مناسب و زیبا، از خصوصیات این مرکز تولید کارتن می باشد.

بهترین طراحی همراه با مناسبترین قیمت شعار ماست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بکیرید.

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۳۵۳۱۱۵۱۵۲ و ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش