استان قزوین

طراحی، چاپ کاور و دورپیچ محصولات مواد غذایی

طراحی، چاپ آنلاین کاور و دورپیچ محصولات مواد غذایی در قزوین

آیا به دنبال مرکزی برای طراحی، چاپ کاور و دورپیچ محصولات مواد غذایی در قزوین هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

طراحی، چاپ آنلاین کاور و دورپیچ محصولات مواد غذایی در قزوین

+شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

کاور و دورپیچ محصولات مواد غذایی

مواد غذایی یکی از مهمترین و اصلی ترین نیازهای جوامع بشری است. و نیازمند این است که در نهایت دقت بسته بندی شود تا از فساد آنها جلوگیری شود. برای بسته بندی مواد غذایی از جعبه استفاده می‌شود. جعبه بسته بندی مواد غذایی یکی از مهمترین جعبه‌ها است که در هنگام تولید آنها از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌شود. تا بهترین نوع جعبه برای بسته بندی غذاها باشد. بسته بندی و شکیل بودن کار تنهای بسته بندی در تمامی صنایع مهم است. اما در صنایع غذایی به طور خاص به جعبه مواد غذایی کارتن بسته بندی اهمیت داده می‌شود. همچنین این کارتن بسته بندی مواد غذایی نقش مهمی در جلب مشتری و افزایش فروش دارد.

همواره از ظروف یکبار مصرف شامل ظروف آلومینیومی و فومی و پلاستیکی برای بیرون بر غذا در رستوران‌ها و فست فودها استفاده می‌شود. این ظروف به علت جنسی که دارند و همچنین آماده بودن امکان چاپ بر روی آنها وجود ندارد. به همین علت جهت برندسازی و چاپ طرح بر روی آن مجبور هستیم از یک واسط کاغذی یا مقوایی جهت چاپ بر روی آن استفاده کنیم که به آن کاور ظرف غذا یا دورپیچ می‌گویند.

کاور ظرف

کاور یا همان دورپیچ ظرف غذا از جنس‌های مختلفی تولید می‌شود. در لیست زیر انواع جنس‌های قابل تولید آن را ملاحظه می فرمایید:

  • کاغذ و مقوای گلاسه
  • مقوای ایندربرد
  • کاغذ و مقوای کرافت

کاربرد کاور ظرف

یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان نظر مشتری را به سمت کارتن محصولات غذایی خود جلب کرد. این که شما بتوانید یک بسته بندی بسیار زیبا و جذاب داشته باشید و در کنار آن برند خود را به مشتریان معرفی کنید. می‌توانید خیلی سریع نظر مشتری را به خود جلب کنید. این نکته را در نظر بگیرید که علاوه بر کیفیت خوب محصول، داشتن بسته بندی با ظاهر زیبا و جذاب هم بسیار مهم است.

برای این که بتوانید محصول خود را به مشتریان معرفی کنید بهتر است که اطلاعاتی را بر روی جعبه بسته بندی مواد غذایی خود درج کنید. چرا که اگر مشتری اطلاعاتی در رابطه با محصول شما نداشته باشد رغبتی برای خرید آن پیدا نمی‌کند. همیشه سعی کنید بسته بندی را که انتخاب کنید زیبا و البته جدید باشد و مشتری آن را قبلا ندیده باشد. تا بلافاصله بعد از دیدن آن به طرف او جذب شوند و آن را خریداری کنند. در کل کارتن بسته بندی مواد غذایی را به عنوان یک هزینه نباید دید بلکه به دید یک سرمایه گذاری برای آن باید هزینه کرد.

از کاورهای ظرف در موارد متعددی استفاده می‌شود که در ادامه چند نمونه از این موارد را نام می‌بریم:

  • بسته بندی ظروف غذای بیرون بر رستوران‌ها , ظروف سالاد
  • بسته بندی غذاهای آماده جهت فروش در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها
  • بسته بندی انواع گوشت و فرآورده‌های گوشتی و پروتئینی

طراحی و چاپ بسته بندی مواد غذایی

چاپ و تبلیغات سلام با دارا بودن طراحان ماهر می‌تواند به تولید کنندگان مواد غذایی برای داشتن یک طرح بسیار زیبا و جذاب کمک کند. همان طور که در بالا هم اشاره کردم بسته بندی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. حال اگر شما یک طرح بسیار مدرن و جذاب را با یک چاپ با کیفیت و به کمک رنگ‌های مختلف بر روی بسته بندی چاپ کنید می‌توانید مشتریان زیادی را به سمت محصولات خود بکشانید.

طراحی، چاپ کاور و دورپیچ محصولات مواد غذایی

طراحی چاپ کاور مواد غذایی
طراحی چاپ کاور مواد غذایی

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش