استان هرمزگان

نکاتی در رابطه با طراحی، صفحه آرایی و چاپ مجله

نکات مهم در چاپ، طراحی و صفحه آرایی مجله به صورت آنلاین در هرمزگان

آیا به دنبال مرکزی برای طراحی، صفحه آرایی و چاپ مجله در هرمزگان هستید؟ آیا می‌خواهید که این مرکز آنلاین بوده و نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید؟

مؤسسه چاپ و نشر سلام همانجایی است که به دنبال آنید.

مرکز آنلاین طراحی، صفحه آرایی و چاپ مجله در هرمزگان

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

نکاتی در رابطه با طراحی، صفحه آرایی و چاپ مجله

طراحی و چاپ مجلات همانند کتاب می‌باشد. مثلا چاپ مجله‌ها نیز می‌توانند به شکل کتاب صحافی، چسب، دوخت و یا منگنه شوند و در تعداد صفحات متفاوتی طراحی گردند.

اصولا برای تاثیر مطالب، در طراحی مجلات بر خلاف بیشتر کتاب‌ها صفحات به صورت رنگی کار می‌شود. این مطلب بسیار مهم است که طرح مجله از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

اصول طراحی و چاپ جلد مجله

برای بهتر دیده شدن جلد یک مجله بر حسب نوع آن، می‌توان ترکیبی از آیتم‌های تصویری و نوشتاری استفاده کرد. همچنین روی جلد یک مجله می‌توان اطلاعاتی را قرار داد اما عموما سعی می‌شود تا از برند و یا آرم شرکت استفاده شود.

برای طراحی صفحات مجله همچنین صفحه اول و آخر نیز به تبلیغات اختصاص دارد و سعی می‌شود تا تبلیغاتی در این صفحات باشد. علت این کار هم این است که عموما افراد صفحات اول و آخر نشریات را با دقت بیشتری نگاه می‌کنند. به همین جهت می‌تواند محل خوبی برای تبلیغات کسب و کارمان باشد.

طراحی و چاپ مجله
طراحی و چاپ مجله

ویژگی های صفحه آرایی مجله

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در صفحه آرایی مجلات، قالب مطالب و چگونگی قرارگیری صفحات در کنار یکدیگر است. زیرا بسته به ‌اندازه­ای که برای ورق‌های مجله در نظر گرفته می‌شود، مطالب گوناگونی می‌تواند در مجله قرار بگیرد. بنا بر نیاز مخاطبان پس از چاپ مجله روانه بازار شود، اگر چه ممکن است که مجله تنها برای قشر خاصی به چاپ برسد. اما بیشتر مجله‌ها برای استفاده کلیه مردم طراحی می‌شوند و بیشتر مطالب عمومی درون آن‌ها نوشته می‌شود.

به طور کلی با توجه به مطالعات انجام شده و با توجه به مباحثی که در این مقاله مطرح کردیم، هنوز هم چاپ و طراحی مجله جزو کارهای مورد علاقه سازمان‌ها و مطبوعات است. حتی با وجود فضای مجازی و تغییر رویه‌ی تبلیغات، اما هنوز هم سازمان‌ها و موسسه‌ها برای خود مجلات اختصاصی چاپ می‌کنند. تا ضمن معرفی خدمات خود بتوانند آن را به شرکا و کارمندان داخلی شرکت بدهند.

همچنین چاپ مجله کاری اختصاصی است و به شما پیشنهاد می‌کنیم نکاتی در رابطه با طراحی، صفحه آرایی و چاپ مجله را به دست متخصصان این حوزه بسپارید.

مرکز آنلاین طراحی، صفحه آرایی و چاپ مجله در هرمزگان

شماره تماس: ۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کتب منتشر شده‌ی ما را مشاهده کنید.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۹۴۸۰۰۴۳

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش