استان اصفهان

ساک پارچه‌ای|ساک دستی سوزنی|چاپ، طراحی و تولید

ساک پارچه‌ای|ساک دستی سوزنی|چاپ، طراحی و تولید به صورت آنلاین در استان اصفهان

واحد تبلیغات سلام ساک پارچه‌ای|ساک دستی سوزنی|چاپ، طراحی و تولید به صورت آنلاین با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت انجام می‌دهد و حداقل تیراژ جهت سفارش ۱۰۰۰ عدد می‌باشد.و در تیراژ بالا محدودیتی وجود ندارد.اگر شما قصد دارید لگو و اطلاعات تماستان را روی ساک داشته باشید به ما مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ساک پارچه‌ای|ساک دستی سوزنی|چاپ، طراحی و تولید به صورت آنلاین در استان اصفهان

شماره تماس: ۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲

ساک دستی پارچه‌ای|ساک دستی سوزنی

ساک دستی پارچه‌ای یک محصول تبلیغاتی بسیار کاربردی بعنوان ساک خرید، ساک تبلیغاتی و بسته‌بندی می‌باشد. این محصول یکی از ماندگارترین نوع ساک دستی می‌باشد. اکثر فروشگاه‌ها جهت ارائه و فروش محصولات خود از آن استفاده کرده و برند خود را تبلیغ می‌کنند. جنس ساک پارچـه‌ای، پارچه سوزنی یا اسپان باند می‌باشد. این محصول دوستدار محیط زیست است و ماندگاری بیشتری نسبت به بگ های کاغذی و نایلونی دارد.

شرکت‌ها با چاپ لوگو و نام تجاری خود بر روی ساک‌های پارچه‌ای تصویر و هویت برند را ایجاد می‌کنند. اطلاعات چاپی شامل نام تجاری و لوگو و اطلاعات تماس به شناسایی برند کمک می کند. این اطلاعات روی ساک پارچه‌ای جزء مهمی است، زیرا می‌تواند از استراتژی های ارتباطی بازاریابی شرکت‌هاپشتیبانی کند، و تصویر و هویت برند را ایجاد کند.

چاپ روی ساک پارچه‌ای باعث افزایش توجه و آشنایی با آن برند می‌شود. تصویری که از لوگو در ذهن مشتری وجود دارد باعث شناسایی برند شده و به تفکیک از برندهای مختلف کمک می‌کند. تصویر برند را در واقع همان تداعی‌های نام تجاری در ذهن مشتریان می‌باشد. این تصویر با استفاده از بگ‌های پارچه‌ای و به تکرار مشاهده آنها می‌تواند در ذهن مشتریان شکل بگیرد و تصور و احساس مشتریان نسبت به برند را ایجاد می‌کند.اغلب نام تجاری و لوگو آشنا برای مشتریان قابل اعتمادتر بوده و بیشتر تمایل به آن برند دارند. بنابراین شرکت‌هایی که تبلیغ بیشتری دارند و بیشتر لوگو خود را در معرض دید آنها قرار می‌دهند، شانس بیشتری برای جذب مشتریان دارند.

مشخصات کلی ساک پارچه ای سوزنی

  • گرماژ پارچه: از پارچه سوزنی ۶۰ گرم و ۹۰ گرم استفاده می‌شود.
  • نوع چاپ: چاپ سیلک در قسمت رو و پشت ساک دستی امکان پذیر است.
  • رنگ چاپ: رنگ در چاپ سیلک بصورت چشمی ساخته می‌شود
  • زمان تحویل: زمان تحویل ۱۵ روز کاری می‌باشد.
  • نوع تولید: مدل تولید این محصول پرس می‌باشد و بصورت تمام اتوماتیک تولید می‌شود به همین دلیل امکان تغییر رنگ عطف نسبت به بدنه وجود ندارد. اما امکان تفاوت رنگ دسته با پارچه بدنه وجود دارد.

ساک دستی های پارچه ای برخلاف کیسه‌های پلاستیکی عمر بالایی دارند و به همین دلیل می‌توانند تا مدت طولانی استفاده شوند. بنابراین کمتر در محل دفن زباله‌ها قرار می‌گیرند. آنها بسیار شیک و زیبا هستند و به سادگی خراب نمی‌شوند. آنها اعتبار بیشتری داشته و ارزش محصولات را نشان می‌دهند.

جمع‌بندی

ساک دستی پارچه‌‌ای بهترین و ارزان‌ترین نمونه ساک دستی است. به دلیل استفاده از مواد بازیافتی در ساخت این‌گونه بگ‌ها از محبوبیت زیادی بین اقشار مختلف جامعه هستند. ضد آب بودن و استحکام بالای این ساک‌ها باعث می‌شود که به طور مرتب و برای حمل وسایل مختلف مورداستفاده قرار بگیرند. خاصیت انعطاف‌پذیری این‌گونه ساک‌ها نیز ناشی از دوام و استحکام زیاد آنهاست که با تا خوردن و شستشو خراب نمی‌شوند و برخلاف ساک دستی‌های کاغذی می‌توان چندین بار از آنها استفاده کرد. بدون اینکه نگرانی بابت پاره یا سوراخ شدن آنها داشت.

درباره ما

مجموعه تبلیغات سلام در طراحی و چاپ انواع ساک‌های دستی پارچه‌ای بسیار حرفه‌ای می‌باشد. همچنین شما می‌توانید انواع اقلام تبلیغاتی با قیمت مناسب و طراحی بسیار شکیل را ازما دریافت کنید. لازم به ذکر است چاپ انواع ساک در مجموعه سلام طبق سلیقه شما و نظر طراحان مجرب ما انجام می‌شود. برای دریافت استعلام قیمت با مشاورین و کارشناسان ما تماس گرفته.و سفارش خود را ثبت کنید.

ساک پارچه ای
ساک پارچه ای

با رفتن به پیج اینستاگرام ما نیز، مجموعه ای از کارهای چاپ شده‌ی ما را مشاهده خواهید کرد.

چرا چاپ و نشر سلام را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

۱ـ بهترین طراحی و حروف نگاری، اخذ فیپا و مجوز، تهیه کاغذ و مقوا، صحافی، لیتوگرافی، چاپ و خدمات پس از چاپ را انجام می‌دهد. آنچه موردنظر شماست در طراحی کتاب خود خواهید دید. 

۲ـ بهترین کیفیت را در این مرکز تجربه خواهید کرد.

۳ـ کمترین قیمت انتظار شما را می‌کشد.

۴ـ بالاترین سرعت، بدون کاهش کیفیت یا افزایش قیمت تخصص این مرکز است.

منتظر تماس شما هستیم.

شماره تماس

۰۹۱۳۳۱۱۵۱۶۲ قاسم پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
آماده پاسخ گویی به شما دوست گرامی هستیم
👋 سلام به وبسایت چاپ سلام خوش آمدید
کارشناس فروش